به گزارش ایرنا، 'علیرضا غیور' سه شنبه در بیمارستان شهید بهشتی اردستان به خبرنگاران گفت: بخشی از کمبود تجهیزات از سوی دانشگاه علوم پزشکی قابل تامین است و بخشی نیز توسط خیران بخش سلامت که تا کنون خدمات زیادی به بیمارستان اردستان داشتند، تامین خواهد شد.
وی افزود: برخی مشکلات مانند کمبود نیروی انسانی نیز در این بیمارستان وجود دارد که موضوع از طریق فرمانداری و مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان به مسئولان استانی ابلاغ شد و قول های مساعدی داده شده است.
فرماندار اردستان بیان کرد: شرایطی که در بیمارستان شهید بهشتی وجود دارد، موجب شده این مرکز درمانی با کمبود نیروی خدماتی مواجه شود؛ این امر با کمال تاسف نحوه خدمات دهی به بیماران را تحت تاثیر قرار داده که مورد تائید کادر درمانی و پزشکی نیز می باشد.
او در ادامه عنوان کرد: پرستاران با تمام کاستی های موجود، تا کنون بر اساس مسئولیت و تکلیفی که دارند، رسالت خود را به خوبی انجام داده و مسئولان به ویژه مدیریت شبکه بهداشت و درمان نیز موظف به تلاش برای رفع مشکلات آنها هستند.
غیور اضافه کرد: پرستاران از جمله قشرهای زحمتکشی هستند که بخشی از زندگی به عنوان بزرگترین سرمایه خود را صرف سلامتی دیگران می کنند و تلاش شبانه روزی آنان برای مداوای بیماران نباید نادیده گرفته شود.
وی همچنین گفت: پرستاران با الهام گرفتن از سیره عملی حضرت زینب (س) باید احیاگر جامعه پرستاری باشند و به تاسی از آن حضرت با شجاعت، شهامت، عبادت، از خود گذشتگی و مقاومت راه صادقانه خدمت به بیماران را ادامه دهند.
فرماندار اردستان با همراهی مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) در جمع پرستاران بیمارستان شهید بهشتی حضور یافت و از خدمات آنان قدردانی کرد.
شهرستان اردستان با جمعیت افزون بر 42 هزار نفر در فاصله 118 کیلومتری شمال شرق اصفهان واقع است.
خبرنگار: رحمت الله عامری نیا ** انتشار دهنده: محمد ملا حمزه زاده
7431/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.