به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرهنگ ستار خسروی  اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه در یکی از خیابان های شهر اصفهان دو موتور سوار با صورت پوشیده به او نزدیک شده اند و با تهدید و اعمال خشونت گوشی تلفن همراه و مقداری وجه نقد از او سرقت کرده اند ،رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارآگاهان تحقیقات خود را دراین زمینه آغاز و با انجام یک سری اقدامات تخصصی موفق به شناسایی دو سارق شدند و با طرح ریزی در یک عملیات منسجم هر دو فرد را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی گفت: متهمان در بازجوئی های پلیس به سرقت 300 میلیون ریال اموال از شهروندان با همدستی دو فرد دیگر اعتراف کردند.

سرهنگ خسروی افزود: در بازرسی از مخفیگاه سارقان تعداد20دستگاه تلفن همراه مسروقه،یک دستگاه تبلت مسروقه ، تعدادی مدارک و کیف های جیبی مسروقه، انواع سلاح های سرد و موتورسیکلت های مورد استفاده در سرقت ها کشف شدند.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان با بیان اینکه تاکنون تعداد زیادی از مالباختگان مورد شناسائی قرار گرفتند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 845043
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.