به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،، سرهنگ حسن یاردوستی درحاشیه همایش ساماندهی و آموزش نگهبانان محله و شبگردها ضمن تقدیر از همه نگهبانان محله و شبگردها که در استان اصفهان خدمت رسانی می کنند اظهار داشت : این عزیزان مسئولیت خطیر و مهمی دارند و حافظ مال ، جان و ناموس مردم هستند که باید به خود ببالند.

وی افزود: تاکنون مواردی زیادی داشته ایم که نگهبانان محله توانسته اند از وقوع بسیاری از جرایم پیشگیری کنند ، بعنوان مثال در یکی از موارد یکی از نگهبانان محله اصفهان با بکارگیری آموزش های پلیس توانست یک باند مخوف و بزرگ سرقت را شناسایی و به نیروی انتظامی اطلاع دهد.

یاردوستی ادامه داد: در مورد دیگری با اقدام هوشمندانه یک نگهبان محله از وقوع سرقت از یک پاساژ که مغازه های زیاد طلافروشی در آنجا بود پیشگیری شد و این فرد مورد تقدیر پلیس و مالکان مغازه ها قرار گرفت.

سرهنگ یاردوستی اضافه کرد: نگهبانان محله با بکارگیری آموزش های پلیس می توانند گام های موثری در کاهش وقوع انواع جرایم داشته باشند و آموزش های نیروی انتظامی را در میدان عمل کاربردی کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان از سازماندهی نگهبانان محله توسط کلانتری های همان منطقه خبر داد و از این افراد خواست ، در صورت رویت هرگونه موارد مشکوک مانند یک خودروی مشکوک یا افراد غریبه و ناشناس در محله با پلیس تماس بگیرید ، موضوع را اطلاع رسانی کنید و حتی الامکان شماره پلاک خودروهای مشکوک را یادداشت و مشخصات ظاهری افراد را به خاطر بسپارید.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 845042
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.