به گزارش ایرنا، ' مهدی مزروعی ' عضو شورای اسلامی شهر اصفهان روز یکشنبه در جلسه علنی این شورا در نطق خود گفت: این روزها تیم فوتبال سپاهان حال و روز خوبی ندارد و این تیم با از دست دادن40 امتیاز در جایگاه 12 جدول لیگ برتر قرار دارد.
وی افزود: وضعیت مدیریت و تیم فنی باشگاه سپاهان هم مشخص نیست.
این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان از مدیریت ارشد مجموعه فولاد مبارکه و هیات مدیره باشگاه سپاهان خواست که تیم سپاهان را به جایگاه پیشین و طلایی خود بازگردانند.
عضو دیگر شورای اسلامی شهر اصفهان نیز از مدیریت ورزش استان خواست که به ناکامی های اخیر تیم سپاهان رسیدگی کند.
' کوروش محمدی ' اضافه کرد: تیم فوتبال سپاهان باید به نقطه اوج و شرایط پیشین و حتی بهتر از قبل باز گردد.
رئیس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر اصفهان نیز نقش ورزش در همه ابعاد اقتصادی، اجتماعی، اقتصادی و غیره را غیرقابل انکار دانست و گفت: اصفهان پیش از این، پرچم دار بسیاری رشته های ورزشی بوده و نقش پررنگی در ورزش داشته است.
نصیر ملت افزود: متاسفانه اکنون همه رشته های ورزشی استان در شرایط نابسامان و بدی قرار دارند و باید در این زمینه اصلاحات مدیریتی در ورزش استان انجام شود.
وی با اشاره به مشکلات اخیر پیش آمده برای تیم فوتبال سپاهان گفت: فارغ از اثرات روحی و روانی که در پی کسب نتایج ضعیف به هواداران و دوستداران این تیم وارد می شود نباید اجازه داد هزینه های سنگین باشگاه سپاهان با کسب این نتایج ضعیف بی ثمر شود.
این عضو شورای اسلامی شهر افزود: این هزینه ها باید در عملکرد و دستاوردهای یک تیم فوتبال جبران شود.
به گزارش ایرنا، مشکلات پیش آمده برای تیم سپاهان در روزهای اخیر واکنش استاندار اصفهان را نیز در پی داشته به طوریکه ' محسن مهرعلیزاده' در نشست خبری روز گذشته خود با تاکید براینکه همه مسائل فرهنگی، اقتصادی و ورزشی به دولت ارتباط دارد، گفت: مباحث مربوط به تیم های فوتبال سپاهان و ذوب آهن اصفهان با روان جامعه ارتباط دارد بنابراین ما برای ایجاد رفاه و شادابی مردم در این زمینه مسئولیت داریم.
وی افزود: استانداری اصفهان می تواند به عنوان مقام عالی به مالک یک تیم در باره مسائل آن توصیه کند و این کار به منزله دخالت سیاست در ورزش نیست.
استاندار اصفهان اضافه کرد: این حق دولت است که برای استقرار نظام مند سیستمی که جامعه را شاد کند، توصیه ها و دستورهای لازم را صادر کند.
تیم فوتبال سپاهان عصر جمعه در هفته بیستم رقابت های لیگ برتر باشگاههای کشور با نتیجه 2 بر یک مغلوب تیم سپید رود رشت شد.
این تیم هفته گذشته نیز در شهرآورد اصفهان با نتیجه 2 بر یک از ذوب آهن اصفهان شکست خورد و در هفته 18 این رقابت ها نیز مقابل پارس جم جنوبی با نتیجه بدون گل متوقف شده بود.
تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان هم اکنون با 20 امتیاز در رده 12 لیگ برتر باشگاههای کشور قرار گرفته و نتایج ضعیف این تیم در فصل جاری این رقابت ها اعتراض هواداران و فوتبال دوستان اصفهان را در پی داشته است.
در پی نتایج ضعیف تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان، محسن طاهری مدیرعامل این باشگاه جمعه شب از سمت خود کناره گیری کرد.
در پی این استعفا، هیات مدیره باشگاه سپاهان مسعود تابش معاون فنی این باشگاه را تا زمان انتخاب مدیر عامل جدید به عنوان سرپرست باشگاه منصوب شد.
همچنین روز گذشته ( شنبه ) زلاتکو کرانجار سرمربی کروات تیم فوتبال سپاهان از سمت خود کناره گیری کرد و کریم قنبری بازیکن سابق این تیم بطور موقت هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

*** بودجه 97 شهرداری اصفهان تا پایان بهمن تصویب می شود
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در بیستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان پس از تقدیم لایحه بودجه 97 شهرداری اصفهان توسط شهردار این کلانشهر گفت: لایحه بودجه در 12روز کاری در کمیسیون های تخصصی شورای اسلامی شهر اصفهان بررسی می شود.
فتح الله معین افزود: تلاش بر این است که لایحه بودجه 97 شهرداری اصفهان تا پایان بهمن امسال به تصویب شورای اسلامی شهر اصفهان برسد.
وی اضافه کرد: در ماه های گذشته شاهد وقوع زلزله های بسیاری در نقاط مختلف کشور بودیم و این موضوع نشان می دهد که باید برای ایجاد شرایط مناسب، مقاوم سازی و پایداری شهر اصفهان بطور جدی تلاش کنیم.
معین ادامه داد: امیدواریم در بودجه سال 97 شهرداری اصفهان به این موضوع توجه شده باشد.
وی یادآور شد: در سال گذشته موضوع پهنه بندی و بررسی زلزله خیزی نقاط مختلف عرصه شهر اصفهان مطرح بود و از طرف شهرداری اعلام شد که مطالعات در این زمینه کامل شده است.
معین افزود: امیدواریم بتوانیم برای سال آینده در این زمینه گام های اساسی و جدی برداریم.
ت/ 7153 / 2093 ** خبرنگار: هُدا استکی ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.