'احمد کاشکی' روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: بازسازی محور زواره به شهراب یکی از اولویت های اداره راهداری اردستان بوده و در چند ماه گذشته افزون بر 30 تن آسفالت گرم جهت روکش بخشی از این محور 49 کیلومتری اختصاص یافته است.
وی افزود: محور زواره به شهراب یکی از جاده های قدیمی شهرستان محسوب می شود که جهاد کشاورزی در سال های گذشته با هدف اتصال راه های مواصلاتی چند روستا احداث کرد اما پیش بینی کاربری های آینده در آن زمان نشده بود.
سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اردستان بیان کرد: یکی از مشکلات و درخواست های اصلی مردم روستایی، بحث بهسازی و بازسازی راه های مواصلاتی است که اجرای طرح های راهسازی و بهره مندی روستائیان از راه های مناسب نیازمند توجه مسئولان و اختصاص اعتبارهای ویژه است.
او عنوان کرد: جاده زواره نیز به دلیل تردد زیاد ماشین آلات سنگین نیاز به بازسازی اساسی دارد که رایزنی و مکاتبه با مسئولان ذی ربط صورت گرفته است.
کاشکی اضافه کرد: بیش از چهار هزار متر مربع لگه گیری در محورهای روستایی و یک هزار و 400 متر مربع لکه گیری در محورهای شهری با اعتبار افزون بر 200 میلیون ریال در 6 ماهه نخست سال جاری انجام شده است.
به گفته وی، بیش از 806 کیلومتر راه روستایی در شهرستان اردستان وجود دارد که نزدیک به 50 درصد آنها نیازمند بازسازی، آسفالت و عملیات زیرساختی است و بیش از 390 کیلومتر آن جاده خاکی می باشد.
شهرستان اردستان یک هزار و 916 کیلومتر راه همسنگ، 141 کیلومتر آزادراه و نزدیک به 100 کیلومتر جاده ترانزیت دارد.
این شهرستان با جمعیت نزدیک به 43 هزار نفر در فاصله 118 کیلومتری شمال شرق اصفهان واقع است.
خبرنگار: رحمت الله عامری نیا ** انتشار دهنده: محمد ملا حمزه زاده
7431/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.