به گزارش ایرنا، ' فراز کمالوند ' عصر پنجشنبه پس از دیدار تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان که با نتیجه 2 بر یک به نفع ذوب آهن پایان یافت، گفت: برای دیدار امروز هفت بازیکن را استراحت دادیم چون برای ما جام حذفی مهم است و همه نیروی خود را برای جام حذفی گذاشته ایم.
وی با بیان اینکه در نیمه نخست، بازیکنان ما راه تیم ذوب آهن را بسته بودند و بازی خوبی ارائه کردند، ادامه داد: در نیمه دوم به دلیل یک لحظه غفلت، گل خوردیم و سپس در ضد حمله نیز گل دوم را دریافت کردیم.
وی با بیان اینکه در نیم فصل نخست نیز در همین مقطع تیم ما دچار افت شد و به دلیل فشردگی مجبور شدیم به برخی بازیکنان استراحت دهیم، گفت: از پنجم تا 18 بهمن باید چهار بازی انجام دهیم و چاره ای جز اینکه توان بازیکنان را تقسیم کنیم نداریم و به همین دلیل در دیدار امروز به برخی بازیکنان استراحت دادیم.
کمالوند با بیان اینکه در پایان رقابت های لیگ برتر رتبه ما در جدول این رقابت ها تک رقمی خواهد بود، تصریح کرد: افتی که در زمان حاضر داریم بزودی برطرف می شود.
وی با بیان اینکه گرفتن سهمیه آسیایی برای ما امکانپذیر نیست، گفت: توان تیم ما اجازه نمی دهد که در جام حذفی و رقابت های فصل جاری لیگ برتر قهرمان شویم و تیم های استقلال، پرسپولیس، ذوب آهن، پارس جنوبی و فولاد خوزستان شانس بیشتری برای گرفتن سهمیه آسیایی دارند.
سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: عقل حکم می کند نیروی مان را برای بازی با استقلال در جام حذفی ذخیره کنیم و همانطور که به مردم آبادان قول دادم در لیگ برتر رتبه ما تک رقمی شود.
وی همچنین گفت: تیم ذوب آهن آماده ترین و بهترین تیم در نیم فصل دوم لیگ برتر ایران است و این تیم بازی های خوبی را در نیم فصل ارائه خواهد کرد.
تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران موفق شد با برتری 2 بر یک مقابل صنعت نفت آبادان چهارمین پیروزی پیاپی خود را جشن بگیرد.
تیم فوتبال ذوب آهن با این پیروزی 32 امتیازی شد و به جایگاه چهارم لیگ برتر باشگاههای کشور صعود کرد و تیم صنعت نفت آبادان نیز با 25 امتیاز در جایگاه نهم این رقابت ها قرار گرفت.
ت/8114/3011 / 2093 ** خبرنگار: امیرحسین اکبری**تنظیم کننده: آسیه معینی ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.