به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران،حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی روز چهارشنبه در پیامی درگذشت مرحومه حاجیه خانم صغری مبارک آبادی مادر بزرگوار شهیدان معظم 'حاج شعبانعلی، حجت الاسلام اکبر و اصغر زینلی مبارکه' را تسلیت گفت.
معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این پیام آورده است:در مکتب صبر زینب (سلام الله علیها)، مجاهدت به شکیبایی و صلابت در سرافرازی است و ایمان معنوی و مشی متعالی، نشان افتخاری برای جمله مادران معزز شهداست.
حجت الاسلام شهیدی اضافه کرد:ازمنظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو درجات را برای ایشان مسألت دارم.
حجت الاسلام شهیدی درگذشت این بانوی ماجده و مومنه را به خانواده محترم زینلی تسلیت عرض کرد و ابراز امیدواری کرد که به فضل الهی در جوار فرزندان شهیدش مشمول مغفرت و قرین رحمت ربوبی گردد.
مرحومه مبارک آبادی صبح سه شنبه 26 دی 96 در سن 80 سالگی دار فانی را وداع گفت.
روحانی شهید علی‌ اکبر زینلی متولد روز اول فروردین 1341 بود که در بخش رزمی تبلیغی فعالیت می کرد و در عملیات والفجر 4 آسمانی شد.
شهید شعبانعلی زینلی قائم مقام فرماندهی لشکر زرهی 8 نجف اشرف (سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) نیز سال 1338 در شهرستان مبارکه دیده به جهان گشود و 10 اسفند سال 64 پس از سال ها مجاهدت به برادران شهیدش پیوست.
شهید اصغر زینلی هم در روز پنجم اردیبهشت ماه سال 1343 متولد شد و سال 63 در عملیات بدر به درجه رفیع شهادت رسیدند. .
شهرستان مبارکه بالغ بر 600 شهید به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده است.
شهرستان مبارکه با 143 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.
7150 / 6022 خبرنگار: علی نعمانی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.