به گزارش ایرنا، استاندار اصفهان روز سه شنبه با صدور پیام تسلیتی، غرق شدن نفتکش سانچی را حادثه ای تلخ و غم انگیز دانست و درگذشت شهادت گونه کارکنان نفتکش سانچی را به خانواده ایشان تسلیت گفت.
محسن مهرعلیزاده در این پیام افزود:حادثه غم ‌انگیز درگذشت شهادت گونه کارکنان نفتکش سانچی که پس از قریب هشت روز تلاش شبانه روزی برای نجات جان این عزیزان سخت کوش و تلاشگر، پایانی تلخ تر از حد انتظار داشت ، ملت ایران را داغدار کرد و غم بزرگی در دل میلیون‌ها ایرانی نهاد.
وی با ابراز همدردی، این ضایعه دردناک را به ملت بزرگ ایران به ‏ویژه خانواده های داغدیده از صمیم قلب تسلیت و تعزیت گفت: برای آن جا نباختگان مظلوم که سختکوشان عرصه اقتدار ملی و پیشگامان اقتصاد کشور بودند، علو درجات و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسالت دارم.
همچنین آیت الله حسین مظاهری از مراجع تقلید ورئیس حوزه علمیه نیز در پیام دیگری درگذشت تأسف ‌بار جمعی از هموطنان گرامی در حادثۀ غم ‌انگیز آتش‌ سوزی کشتی نفتکش ایرانی را تسلیت گفت.
وی افزود: حادثۀ آتش‌ سوزی کشتی نفتکش ایرانی که به درگذشت تأسّف ‌بار جمعی از هموطنان گرامی و کارکنان خدوم آن کشتی انجامید، مصیبتی سنگین است.
آیت الله مظاهری با اظهار تسلیت به خانواده‌های عزادار و داغدار، از خداوند تعالی رحمت و مغفرت جانباختگان و صبر و بردباری بازماندگان را مسألت و ابراز امیدواری کرد که مسئولان ذیربط با دقت و تلاش، این حادثۀ دردناک را بررسی و در تسکین داغ مصیبت ‌دیدگان اقدام کنند.
پیشوای مذهبی، شورای خلیفه گری و جامعه ارامنه اصفهان و جنوب ایران نیز در پیامی، حادثه جان باختن پرسنل نفتکش سانچی را به مردم ایران خانواده های داغدار و همکاران این عزیزان تسلیت گفت و از خداوند متعال علو درجات برای جانباختگان و تسلی و صبر برای بازماندگان این ضایعه دردناک مسالت کرد.
16 دی یک کشتی فله بر چینی حامل 64 هزار تن گندم در سواحل شانگهای به نفتکش ایرانی سانچی که حامل بیش از 130 هزار تن میعانات گازی بود، برخورد کرد.
در این حادثه، نفتکش سانچی با 30 تبعه ایرانی و دو بنگلادشی دچار حریق و انفجارهای سنگین شد که کار امداد رسانی در منطقه را با مشکل مواجه و در برخی مواقع ناممکن کرد.
در نهایت روز یکشنبه هفته جاری (24 دی) نفتکش سانچی غرق همه خدمه آن جان باختند.
از میان جانباختگان این سانحه 2 نفر با نام های مهندس سوم مهدی سادگی ساکن نجف آباد و میلاد آروی روغن کار موتورخانه نفت کش ، ساکن شاهین شهر بودند.
ت/6994 خبرنگار:آرزو فلاح - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.