به گزارش خبرنگار ایرنا، 'علی فرحناک' در بخش بازیگر مرد، 'مصطفی کولیوند' در نمایشنامه نویسی و 'مرتضی جلالی' در بخش کارگردانی با اثر «گامی در دوزخ، گامی در بهشت» در آخرین روز از سیزدهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان عنوان برتر را به همراه تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به خود اختصاص دادند.
همچنین هیات داوران (محمدامیر یار احمدی، حمیدرضا نعیمی و کوروش نریمانی) 'الهام چنانی' را برای ایفای نقش در نمایش «گمشده در هزار توی زمان» به عنوان بهترین بازیگر زن جشنواره سیزدهم انتخاب کردند.
'محمدرضا صفی'، 'ندا خالقی' و 'شیما ظهیری' به ترتیب در بخش های طراحی پوستر و بروشور، گریم و لباس با نمایش «مجلس شاه کشی به روایت عکاس باشی» به عنوان برترین ها انتخاب شدند و 'وحید طاهری' نیز در بخش موسیقی با همین اثر عنوان برتر را به دست آورد.
هیات داوران همچنین 'محمد آقاجانی' و 'محمد دارینی' را با نمایش «دنده معکوس، نور بالا» در بخش های طراحی نور و صحنه به عنوان نفرات برتر معرفی کردند.
همچنین جایزه ویژه هیات داوران به دلیل بازی هماهنگ و متناسب با شیوه اجرای نمایش، به گروه بازیگران اثر «کاسکت» (جواد پولادی، امیر کامران، وحید منتظری، روزبه معتمدی مهر، سپهر زمانی و فاطیما بهارمست) اهدا شد.
'فرهاد ناظرزاده کرمانی' چهره ماندگار، پژوهشگر و استاد برجسته تئاتر و 'رضا بابک' بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون در کنار برخی از مسئولان شهرستانی از میهمانان ویژه آئین اختتامیه سیزدهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان بودند.
سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان از 14 دی امسال به مدت 10 روز با حضور 339 اثر شامل 245 نمایش صحنه ای و 94 اثر خیابانی با موضوع های اجتماعی (آسیب‌ها، سبک زندگی اسلامی ایرانی)، دفاع مقدس (مدافعان حرم، ایثار و شهادت)، خانوادگی، طنز، دینی (عاشورایی و ‌رضوی) به مدت 10 روز به میزبانی دارالمومنین برگزار شد.
خبرنگار: یوسف صائب ** انتشار دهنده: محمد ملا حمزه زاده
6136/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.