'احمدعلی یزدان پناه' روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: افزون بر 10 میلیارد ریال در قالب 100 فقره تسهیلات به منظور احداث واحدهای مسکونی با عنوان مسکن روستایی مستحکم و بازسازی مسکن های روستایی در 9 ماهه سال جاری از سوی بنیاد مسکن در شهرستان اردستان پرداخت شده است.
او افزود: تسهیلات بهسازی مسکن از محل اعتبارات حوادث غیرمترقبه نیز دریافت و به متقاضیان واجد شرایط شهری و روستایی که واحدهای مسکونی آنها نیاز به تعمیر داشته، پرداخته شد.
مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اردستان بیان کرد: 18 روستا نیز در قالب طرح های بهسازی روستایی با همکاری دهیاران سنگ فرش، کانیو گذاری و با قیر یارانه ای دولتی آسفالت شده است.
وی همچنین عنوان کرد: طرحی نیز برای خانواده های دارای دو یا چند معلول اردستان در دست اقدام است و تاکنون برای این امر هشت قطعه زمین در نظر گرفته شده که تعداد چهار پلاک آن از سوی اداره راه و شهرسازی این شهرستان واگذار شده است.
یزدان پناه اضافه کرد: انجمن خیران مسکن ساز اردستان در حال پیگیری موضوع ساخت مسکن معلولان هستند و در نظر داریم سازه هایی طراحی و ساخته شود که برای معلولان به راحتی قابل استفاده باشد.
او ادامه داد: 50 فقره سند مالکیت مسکن ویژه شهرهای زیر 25 هزار نفر با همکاری اداره ثبت اسناد طی سال جاری صادر شده و 50 پرونده نیز آماده صدور سند است.
مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اردستان همچنین گفت: طرح مسکن اجتماعی که از سوی دولت پیگیری می شود، ویژه زوج های جوان و افرادی است که توانایی برخورداری از مسکن نداشتند که در قالب این طرح با پرداخت کرایه در آینده صاحب مسکن می شوند.
وی افزود: تعداد 50 واحد از این خانه ها در مرحله نخست به صورت ویلایی ساخته خواهد شد و این طرح در شهرستان اردستان مرحله های ابتدایی را طی می کند.
شهرستان اردستان با جمیت بیش از 42 هزار نفر در فاصله 118 کیلومتری شمال شرق اصفهان واقع است.
خبرنگار: رحمت الله عامری نیا** انتشار دهنده: محمد ملا حمزه زاده
7431/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.