به گزارش ایرنا، زلاتکو کرانچار عصر جمعه شب بعد از باخت سپاهان مقابل ذوب آهن افزود : همچون گذشته نتوانستیم از شانس های خود به خوبی استفاده کنیم ؛ البته می دانیم این تیم در حال شکل گرفتن است و بازیکنان ورودی به این تیم در حال هماهنگی با سایر بازیکنان هستند.
وی ادامه داد: امیدواریم در2 بازی آینده برابر سپید رود رشت و فولاد خوزستان بتوانیم به شرایط خوب خودبازگردیم چون جایگاه و امتیازات تیم ها در جدول به گونه ای است که می توان با بازی های مناسبت و کسب پیروزی به رده های بالا رسید و حتی سهمیه لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا را نیز کسب کنیم.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: من به این تیم ایمان داریم و امروز هم شانس جانب ما را نگرفت و حتی مهدی شریفی نیر یک شانس گل مسلم را از دست داد.
وی افزود : 2 گلی که از ذوب آهن دریافت کردیم به خاطر اشتباهات فردی بازیکنان بود و از اینکه تماشاگران به صورت پرشور حضور داشتند اما ناخرسند برگشتند، ناراحتم.
شصت و دومین شهرآورد اصفهان ساعت 15 امروز (جمعه) به میزبانی تیم سپاهان درورزشگاه نقش جهان آغاز شد و این تیم در پایان با نتیجه 2 بر یک مغلوب ذوب آهن شد.
«میلاد فخرالدینی» در دقیقه 11 و «مرتضی تبریزی» در دقیقه 88 برای تیم ذوب آهن گلزنی کرده و برتری تیمشان در این دیدار را رقم زدند.
«ساسان انصاری» نیز در دقیقه 90 از روی نقطه پنالتی برای تیم سپاهان گلزنی کرد، اما این گل مانع از شکست تیمش نشد.
ت / 6020 / 6022 خبرنگار: علیرضا حکیمیان - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.