به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله 'عبدالنبی نمازی' در خطبه های نماز جمعه کاشان بیان کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا در توطئه ای جدید به دنبال مسلح کردن کردهای سوریه علیه دولت بشار اسد می باشد که البته تاکنون این نقشه شوم به نتیجه نرسیده است.
وی افزود: نقشه های شوم آمریکا و رژیم صهیونیستی در ایجاد و حمایت گروه تکفیری تروریستی داعش در منطقه با شکست مواجه شد و اینک جنایتکاران به دنبال فتنه ای دیگر هستند.
امام جمعه کاشان در ادامه بیان کرد: یک هیات بین المللی در مالزی اعلام کرده که توان اداره مکه و مدینه در رژیم سعودی وجود ندارد و جهان اسلام باید وارد عمل شود، که این موضوع پیش تر نیز توسط بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری عنوان شده بود.
او همچنین در ادامه اضافه کرد: کفران نعمت، ضایع کردن حقوق یکدیگر، گرانفروشی و کم فروشی، کلاهبرداری، ظلم کردن، ترک امر به معروف و نهی از منکر و نپرداختن زکات از جمله عواملی است که موجب بسته شدن درهای رحمت الهی به روی مردم می شود.
آیت الله نمازی یکی از دستاوردهای تقوا را پرهیز از ستم به بندگان خدا عنوان کرد و گفت: تصرف اراضی از دیگر مشکلات جامعه امروزی است، در حالی که حتی اراضی غیرمسلمانان نیز نباید مورد دستبرد و تصرف قرار بگیرد.
خبرنگار: یوسف صائب ** انتشار دهنده: محمد ملا حمزه زاده
6136/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.