'امیرحسین شیخ استرکی' دوشنبه شب به خبرنگار ایرنا گفت: افزون بر 57 میلیارد و 796 میلیون ریال در قالب مشارکت های مردمی در 9 ماه گذشته به این مجموعه اهدا شده که نزدیک به 40 میلیارد و 108 میلیون ریال کمک ها از وجوهات امانی شامل دریافت زکات، فطریه، سهم السادات، کفاره ها و باقی آن نیز از محل دریافت صدقات و درآمدهای محلی بوده است.
وی با بیان اینکه هم اکنون پنج هزار و 896 خانوار این شهرستان زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشان هستند، افزود: هزینه برطرف کردن نیازهای مستمندان و افراد کم برخوردار بالاست و همواره نیاز به کمک های مردمی احساس می شود.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کاشان بیان کرد: افزون بر 2 میلیارد و 347 میلیون ریال برای هزینه های معاینه، درمان، دارو، بیمارستان و 2 میلیارد و 275 میلیون ریال نیز برای تامین جهیزیه به 66 نفر افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کاشان در 9 ماهه امسال پرداخت شده است.
او در ادامه نیز میزان کمک های نقدی جمع آوری شده برای آسیب دیدگان حادثه زمین لرزه در استان های غربی کشور را 220 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: 15 میلیارد ریال کمک های غیرنقدی نیز برای آسیب دیدگان جمع آوری و به کرمانشاه فرستاده شد.
به گفته وی، هم اکنون 9 هزار و 711 نفر در شهرستان کاشان زیر چتر حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.
شهرستان کاشان با جمعیت نزدیک به 365 هزار نفر در فاصله 200 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
خبرنگار: یوسف صائب ** انتشار دهنده: محمد ملا حمزه زاده
6136/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.