سرهنگ ' حسین پورقیصری ' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش برف که از بامداد امروز در غرب استان آغاز شده، جاده های شهرستان های خوانسار، گلپایگان، فریدونشهر، فریدن، بوئین میاندشت و چادگان را لغزنده کرده است.
وی در عین حال تصریح کرد: به رغم بارش چند ساعته برف در این مناطق تاکنون هیچ یک از جاده های استان مسدود نشده و تردد در آنها جریان دارد.
رئیس پلیس راه استان اصفهان افزود: نیروهای پلیس راه، راهداری و سایر دستگاه های خدمت رسان برای امدادرسانی به هموطنان در جاده های غرب استان مستقر شده اند.
وی به رانندگان توصیه کرد که از سفرهای غیرضروری در مناطق برفگیر استان خودداری کنند و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.
سرهنگ پورقیصری همچنین از رانندگانی که قصد تردد در این جاده ها را دارند خواست که وسیله نقلیه خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند و لباس گرم، غذای کنسرو شده و سوخت کافی به همراه داشته باشند.
اداره کل هواشناسی استان اصفهان نیز از بارش برف از اوایل صبح امروز در شهرستانهای غرب استان از جمله بویین میاندشت، فریدونشهر، چادگان، فریدن، خوانسار، گلپایگان و داران خبر داد.
تحلیل نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی نا پایدار در استان از امروز تا اواسط هفته جاری است و آسمان اصفهان برای امروز کمی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد و احتمال بارش پراکنده پیش بینی می شود.
استان اصفهان دارای 11 هزار و 500 کیلومتر راه است که به لحاظ موقعیت خاص آن در مرکز و به عنوان چهار راه ترانزیت بار و مسافر کشور، رتبه اول حمل بار و رتبه سوم حمل مسافر را در کشور داراست.
استان اصفهان دارای دو هزار و 791 کیلومتر راه همسنگ و 29 کیلومتر آزادراه است.
ت/6994/ 2093 ** خبرنگار: آرزو فلاح ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.