به گزارش ایرنا، تیم ذوب آهن اصفهان با مربی گیری امیر قلعه نویی در حالی به مصاف پیکان تهران می رود که در هفته گذشته توانست تیم گسترش فولاد تبریز را با نتیجه یک بر صفر در تبریز شکست دهد.
در دیدار قبلی، تیم گسترش فولاد تبریز میزبان ذوب آهن بود اما نتوانست از این دیدار بهره ببرد و تیم ذوب آهن با تک موقعیت خود توسط محمدرضا عباسی نتیجه این بازی را به سود خود پایان داد.
تیم فوتبال ذوب آهن در نیم فصل اول نتوانست رضایت هواداران خود را جلب کند و به همین دلیل در نیم فصل دوم دست به تغییرات زد و با بازگشت حدادی فر ( در نیم فصل اول مصدوم بود ) و پیوستن بازیکنانی از جمله اکبر ایمانی، بختیار رحمانی و میلاد فخرالدینی، در نیم فصل دوم چشم به روزهای خوب دوخته است.
تیم پیکان نیز هفته گذشته در تهران با پارس جنوبی جم این روزها پدیده لیگ برتر فوتبال ایران شده است، یک بر یک مساوی کرد.
شاگردان جلالی در حالی به مصاف ذوب آهن می روند که با 27 امتیاز در رده چهارم جدول لیگ برتر قراردارند و پارس جنوبی جم را تعقیب می کنند.
ذوب آهن اصفهان نیز با 23 امتیاز در رده هشتم لیگ برتر پشت سر سایپای 24 امتیازی قراردارد و به گفته امیر قلعه نویی سرمربی این تیم، ذوب آهن می خواهد در نیم فصل دوم توانایی خود را متفاوت از دور رفت نشان دهد.
سرمربیان تیم های ذوب آهن و پیکان تهران، امیر قلعه نویی و مجید جلالی ظهر فردا در خصوص دیدار هفته هجدهم خود در لیگ برتر، به سؤالات خبرنگاران پاسخ خواهند گفت و بعداز ظهر جمعه هفته جاری در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم خواهند رفت.
گ/8114/ 2093 ** خبرنگار: امیرحسین اکبری ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.