به گزارش چهارشنبه شب خبرنگار ایرنا، مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات منطقه اصفهان با قدردانی از شکیبایی شهروندان کاشانی عنوان کرد که مشکل اختلال و قطعی تمام شماره تلفن های مرکز مخابراتی شهید قندی کاشان تا روز شنبه (16 دی ماه) به طور کامل برطرف می شود.
'حمیدرضا عسگری' گفت: کارشناسان مخابرات از همان ساعت های نخستین بروز مشکل، نسبت به ترمیم آسیب های وارد شده اقدام کردند و مشکل قطعی اینترنت پر سرعت (ای.دی.اس.ال) همان روز برطرف شد.
وی افزود: مشکلات مربوط به اختلال و قطعی بیش از 33 هزار شماره تلفن این مرکز نیز تا کنون برطرف شده و کارشناسان فنی هم اکنون در حال برطرف کردن مشکل 10 هزار شماره تلفن باقی مانده هستند.
حادثه آتش سوزی در مرکز مخابراتی شهید قندی کاشان موجب اختلال و قطع شدن پیش شماره های 5544، 5545، 5546، 5547، 5548 و 5530 مربوط به مشترکین تلفن های ثابت این منطقه شده بود.
بامداد شنبه (نهم دی ماه) وقوع حادثه آتش سوزی در اتاق سوئیچ مرکز مخابراتی شهید قندی کاشان موجب آسیب دیدن بخشی از دستگاه ها و تجهیزات این مرکز مخابراتی شد.
مرکز مخابراتی شهید قندی کاشان مرداد ماه امسال نیز در قسمت اتاق سوئیچ دچار آتش سوزی شده بود که در نتیجه آن، ارتباطات (تلفن ثابت، همراه و اینترنت) را در بخش هایی از این شهر با مشکل رو به رو کرد.
حدود 180 هزار مشترک تلفن ثابت در شهرستان کاشان وجود دارد.
این شهرستان با جمعیت نزدیک به 365 هزار نفر در فاصله 200 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
خبرنگار: یوسف صائب ** انتشار دهنده: محمد ملا حمزه زاده
6136/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.