به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام 'روح الله امینی' یکشنبه در جلسه برنامه ریزی مراسم بزرگداشت دهه فجر شهرستان نطنز گفت: مشکلاتی از جمله در حوزه اقتصادی در کشور وجود دارد که همه مسئولان باید با همدلی آنها را برطرف کنند و اجازه سوء استفاده از مطالبه های عمومی را به هیچ دشمن خارجی ندهند.
وی افزود: دشمنان نظام و انقلاب در سال های پیشین نیز با وجود برنامه ریزی‌ها و حمایت گسترده نتوانستند در برابر خروش بزرگ ملت کاری از پیش ببرند و قطع به یقین این اغتشاش و هوچی گری‌های امروزی نیز راه به جایی نمی برد.
امام جمعه نطنز اضافه کرد: مردم بر خلاف تمام مشکلات پشت نظام و ولایت را خالی نخواهند کرد و روسیاهی به طور حتم برای دشمنان ولایت، جبهه ضد انقلاب به ویژه منافقین، آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود به عنوان سر دسته این هوچیگری‌ها خواهد ماند.
او با قدردانی از حضور مردم و مسئولان این شهرستان در آئین بزرگداشت حماسه 9 دی گفت: نهم دی به کوری چشم دشمنان نظام و انقلاب سالانه گرامی داشته می شود و به عنوان برگ زرینی در تاریخ انقلاب جاوید شده است.
حجت الاسلام امینی در ادامه با اشاره به تشکیل 17 کمیته اجرایی برای گرامیداشت دهه مبارک فجر در شهرستان نطنز، از همگان خواست در آستانه پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، همه ظرفیت‌ها را در این راستا به کار گیرند.
شهرستان نطنز با بیش از 47 هزار نفر جمعیت در فاصله 125 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
خبرنگار: رحمت الله کاملی بادی ** انتشار دهنده: محمد ملا حمزه زاده
7430/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.