نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل و نیز تشکل جامعه روحانیت مبارز با صدور بیانیه‌ای از مردم کاشان دعوت کردند برای محکومیت آشوب و فتنه اخیر و همچنین تجدید میثاق با آرمان‌های بلند امام بزرگوار، شهدای گرانقدر و مقام معظم رهبری، در راهپیمایی دشمن شکن امروز شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در این بیانیه از کاشانی‌ها خواسته شده ساعت ۱۶با اتحاد و همدلی مثال زدنی خود، در این راهپیمایی که از ابتدای خیابان شهید زیارتی به طرف میدان جهاد کاشان برگزار می‌شود شرکت کنند و یک‌صدا و قاطع، اقدام خرابکارانه عده‌ای آشوبگر در بی‌حرمتی تاسف بار به مقدسات و انقلاب اسلامی را محکوم کنند.

در بخشی از بیانیه جامعه روحانیت کاشان آمده است: بار دیگر کینه متراکم جهانخواران و صهیونیسم جهانی که در بستر شبکه مجازی ساماندهی شده است، از دهان معدودی آشوبگر که از مطالبات به حق مردمی سوء استفاده کرده‌اند، فضای نجابت و تعهد امت حزب اللّه و شهیدپرور دارالمومنین را نشانه گرفت.

همچنین در بخش دیگر این بیانیه آمده است: آنچه در ورای حوادث زنجیره‌ای اخیر رخ می‌دهد، بی‌توجهی جدی به خواسته معقول محرومان و گریز از تبیین و همدردی با اقشار گرفتار در تنگناهای اقتصادی است؛ گرچه همواره لازم است حساب عده‌ای اوباش فتنه ساز از بیشتر مطالبه گر دلسوز جدا شود، اما بر مسوولان اجرایی و قضایی لازم است با حرمت شکنان برخورد قانونی و با حریم باوران همدلی و همدردی کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در جریان اعترضات روز گذشته کاشان، آسیب هایی به ساختمان آب و فاضلاب و یک ساختمان وابسته به دادگستری زده شد و برخی خودروهای پارک شده در این منطقه به آتش کشیده شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.