به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محسن طالب پور شامگاه شنبه در یادواره هشت شهید طلبه و روحانی شهرستان سمیرم بااشاره به حوادث سال 88 اظهار کرد: حضور ستودنی مردم در انتخابات آن سال و حماسه 9دی، باعث شد غربی ها برای تنبیه ملت ایران دست به این اقدام های ظالمانه بزنند.
وی با بیان اینکه طراحان و سران اصلی فتنه، استکبار جهانی و صهیونیست ها بودند، افزود: آنها تقلب در انتخابات باشکوه و کم نظیر ملت ایران را بهانه کرده و در صدد براندازی نظام اسلامی ایران بودند.
حجت الاسلام و المسلمین طالب پور افزود: آتش زدن قرآن کریم، بانکها و ادارات دولتی، شکستن حرمت عاشورا، پاره کردن تصاویر امام و رهبری، توهین به ولایت فقیه، سر دادن شعارهای ضد نظام اسلامی از جمله خرابکاری هایی بود که به دنبال رمز فتنه و تقلب شاهد بودیم.
وی بیان کرد: اغتشاشگران در فتنه سال 88 افرادی بودند که حتی رای نداده بودند و به خیابان ها آمده و تقلب در انتخابات را بهانه کرده بودند و برای براندازی نظام اسلامی هر کار و اقدامی انجام می دادند اما به برکت بصیرت، خون شهدا و رهبری معظم انقلاب ناکام ماندند.
نماینده ولی فقیه در لشکر هشت نجف اشرف در ادامه اظهار کرد: عزت، عظمت، شکوه و اقتدار ایران اسلامی در دنیا مدیون خون شهیدانی است که با ایثار جان خود را در راه دین و وطن فدا کردند.
حجت الاسلام طالب پور خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران، با برپایی حکومت دینی در سایه خون شهدا، اقتدار و ابهت پوشالی استکبار و صهیونیسم بین الملل را در هم شکست.
این مسئول در سپاه استان اصفهان همچنین به گروهک تروریستی داعش اشاره کرد و گفت : هدف اصلی از تشکیل داعش در سوریه و عراق، اسلام هراسی و بدنام کردن چهره اسلام در دنیا بود.
وی خاطر نشان کرد: در جنگ تحمیلی رزمند گان اسلام از خاک و وطن خود دفاع کردند ولی در جنگ با داعش با نثار شهدای مدافع حرم از دین مبین اسلام دفاع کردیم.
در این یادواره از پدران و خانواده شهیدان طلبه و روحانی شهرستان تجلیل و از کتاب سرباز گمنام روح الله، مجموعه خاطرات و زندگی نامه شهید روحانی «علی تردست» به قلم علی حسین باباملکی رونمایی شد.
شهرستان سمیرم در طول سال های دفاع مقدس 400 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد.
7147/ت/ 6022 خبرنگار: محمود افشاری- انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.