به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید مصطفی مرتضوی بیان داشت : در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه مبلغ 23 میلیون ریال بصورت اینترنتی از حساب وی برداشت شده بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: با بررسی ها و انجام اقدامات تخصصی در فضای مجازی نهایتاً متهم شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: متهم در مواجه با مدارک و مستندات پلیس صراحتاً به بزه انتسابی اعتراف کرد و بیان داشت : از اعتماد شاکی سوء استفاده کردم و در فرصتی مناسب از حساب او برداشت کردم و شهریه دانشگاه را پرداخت کردم.

سرهنگ مرتضوی با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی به شهروندان توصیه کرد، کارت بانکی خود را در اختیاردیگران قرارندهید. و در صورت قرار دادن کارت خود در اختیار اقوام و آشنایان ویا هر شخص دیگر ، سریعا رمز اول و دوم آنرا تغییر دهید ، سامانه پیامکی تراکنش های بانکی را فعال نمایید تا در صورت برداشت های احتمالی سریعاً از آن مطلع شده و اقدامات لازم از جمله مسدود سازی حساب بانکی خود اقدام کنید، از یک رمز برای حساب های مختلف بانکی استفاده نکنید، موجودی حساب خود را با نگه داشتن رسید های بانکی (تراکنش ها)به طور مرتب کنترل و حسابرسی کنید و هرگونه مغایرت را به بانک اطلاع دهید.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 824690
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.