نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا درباره تصویب این طرح گفت: بر این اساس، حقوق چهارماهه پایان سال جاری و عیدی بازنشستگان فولاد در بودجه اختصاص داده شد و حقوق و عیدی آنها بطور کامل و بدون هیچ مشکلی قابل پرداخت است.
' زهرا سعیدی مبارکه ' افزود: با توجه به عدم پیش بینی بودجه کافی در سالهای گذشته، دولت برای پرداخت حقوق بازنشستگان صنعت فولاد با مشکل جدی مواجه بود که با تصویب یک فوریت طرح تسریع در پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد، این مشکل برطرف شد.
وی با بیان اینکه از سه ماه گذشته تاکنون به دنبال ارائه طرحی برای برطرف شدن، مشکل بازنشستگان فولاد بودیم، افزود: در بودجه سال 1396 منبع مالی کافی برای پرداخت حقوق بازنشستگان صنعت فولاد پیش بینی نشده بود بنابراین یک فوریت طرح تسریع در پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد برای پرکردن این خلاء ارایه شده است موافقت رئیس مجلس، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد را در پی داشت.
نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بازنشستگان فولاد هنوز حقوق و مستمری آذر خود را دریافت نکرده اند، گفت: با تصویب یک فوریت این طرح و اضافه شدن متمم بودجه سال 96 منبع مشخصی برای پرداخت مستمری بازنشستگان صنعت فولاد تا پایان سال 96 مشخص شد و بزودی مطالبات آنها پرداخت خواهد شد.
خاطرنشان می شود، نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز ( یکشنبه ) در جلسه علنی به یک فوریت طرح اصلاح بند هـ تبصره هفت قانون بودجه سال 1396 کل کشور رای مثبت دادند تا در پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد کشور تسریع شود.
نمایندگان مجلس یک فوریت این طرح را با 133 رای موافق، 35 رای مخالف و پنج رای ممتنع از مجموع 225 نماینده حاضر تصویب کردند.
پیش از این، دو فوریت این طرح به رای گذاشته شد که نمایندگان با 133 رای موافق، 40 رای مخالف و هشت رای ممتنع از مجموع 225 نماینده حاضر با آن مخالفت کردند.
ت 7150 / 2093 ** خبرنگار: علی نعمانی ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.