به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سعید شمس با اشاره به برنامه های تعاملی جدیدی که با حوزه هنری استان اصفهان از این پس خواهد داشت،گفت: قصد داریم که در زمینه تشکیل خانه سرود و برگزاری جشنواره های سرود و همچنین ساخت کلیپ های مختلف و ارائه قطعات با هدف تقویت سرود اصفهان به تعامل با حوزه هنری استان اصفهان بپردازیم.

وی همچنین از رونمایی از قطعه ای برای روز 9 دی روز بصیرت خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به حمایت حوزه هنری استان اصفهان در خصوص در اختیار قراردادن مکان برای تمرین این گروه، در آینده به برگزاری کارگاه های آموزشی سرود و جلسات نقد موسیقی خواهیم پرداخت.

وی با اشاره به تاریخچه گروه مولا و فعالیت 16 ساله این گروه در خصوص فعالیت های ویژه گروه آوازی مولا تأکید کرد: این گروه شامل 140 نفر عضو است که به صورت علمی بر روی آموزش های مختلف برای اعضا کار می کند و دوره های مختلف مربی گری سرود را نیز برگزار می کند.

شمس با توجه به افتخاراتی که این گروه در جشنواره های فجر و رضوی کسب کرده بود تصریح کرد: کاری که ما به صورت خودجوش انجام می دهیم وظیفه متولیان فرهنگی است ولی متاسفانه هیچ ارگان خصوصی و دولتی  به جزء شهرداری منطقه 4 وحوزه هنری استان اصفهانبرای تأمین مکان ما را حمایت نکرده اند.

وی ادامه داد: گروه مولا در سال 1380 تأسیس شده است و از متولدین 1308 لغایت 1388 در آن عضو هستند و در این گروه پدران و پسران در کنار یکدیگر به خواندن سرود در کنار یکدیگر می پردازند.

گفتنی است، این گروه نخستین جلسه تمرین خود را در خانه هنرمندان اصفهان با حضور مالک شیخی معاون فرهنگی حوزه هنری استان اصفهان در صبح روز جمعه اول دی ماه برگزار کرد.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 820323
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.