به گزارش ایرنا، محمد مجیری عصر دوشنبه در نشستی خبری افزود: برگزاری مسابقات کشتی فرنگی جام  باشگاه های جهان در اصفهان این تجربه را برای ما داشت که می‌توانیم رویدادهای مهم تر و گسترده تری را نیز در این کلان شهر برگزار کنیم.
وی ابراز امیدواری کرد که با تلاش تمامی ارگان ها و دستگاه‌های مرتبط در سطح کشور و در استان اصفهان، کلان شهر اصفهان بتوانند میزبان این رویداد مهم ورزشی باشد.
رئیس هیات کشتی استان اصفهان زمان برگزاری مسابقات کشتی قهرمانی جهان را بهار سال آینده اعلام کرد.
مجیری تصریح کرد: سالن6هزار نفری ۲آبان اصفهان از لحاظ فنی شرایط مطلوبی دارد اما محوطه های پیرامونی این سالن از شرایط خوبی برخوردار نیست و بدون شک برای میزبانی مسابقات مهم و به ویژه جهانی باید به ظاهر آن نیز رسیدگی شود.
او درباره مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان که در اصفهان برگزار شد نیز تصریح کرد: خوشبختانه این مسابقات در سطح مناسبی برگزار شد.
وی درباره برگزار نشدن این مسابقات در سالن پیروزی اصفهان تصریح کرد: این سالن استانداردهای لازم جهانی را ندارد بنابراین مسابقات جام باشگاه های جهان در سالن ۲۵ آبان مجموعه ورزشی نقش جهان اصفهان برگزار شد، البته مسافت این ورزشگاه تا مرکز شهر اصفهان برای حضور تماشاگران مشکلاتی را رقم زد.
وی گفت: اگر هزینه ای که برای این رقابت‌ها تخصیص دادیم به فدراسیون کشتی اعلام کنیم میزبانی همه مسابقات را به اصفهان می دهد زیرا به غیر از جایزه نقدی، کمتر از ۲۰۰ میلیون تومان برای این رقابت‌ها برای برگزاری این مسابقات اختصاص یافت.
به گفته او بخشی از تبلیغات شهری و همچنین حمل و نقل را شهرداری اصفهان انجام داد، همچنین سه مجموعه اقتصادی بخش خصوصی حامیان مالی این رقابت‌ها بودند.
رئیس هیات کشتی استان اصفهان درباره حضور افراد غیر مرتبط در وسط میدان در زمان اهدای کاپ به تیم های برتر نیز خاطرنشان کرد: این موضوع باید برای میزبانی مسابقات جهانی رفع شود زیرا در آن رقابت‌ها دلیلی برای بی نظمی و حضور افراد غیر مرتبط در زمین نیست.
وی ادامه داد: کمتر از دو هفته برای برنامه ریزی جهت میزبانی مسابقات وقت داشتیم، اما در همین مدت زمانی کم توانستیم شرایط را برای یک میزبانی خوب مهیا کنیم.
وی گفت: تیم ‌های ایرانی حاضر در مسابقات از آمادگی بالایی برخوردار بودند همچنین نماینده‌ای ترکیه و گرجستان نیز با قدرت به این میدان وارد شد.
مجیری درباره اینکه چرا فقط حدود نیمی از ورزشگاه در زمان برگزاری رقابت ها توسط تماشاچیان پر شده بود گفت: حدود 2 دهه از اوج کشتی اصفهان می گذرد و ما باید تلاش کنیم به دوران طلای این رشته باز گردیم تا بتوانیم هواداران بیشتری را در سال‌های مسابقات کشتی مشاهده کنیم.
همچنین نماینده بیمه رازی در استان اصفهان که تیمش موفق شد مقام قهرمانی چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه جهان را کسب کند، گفت: این مجموعه همچنین قصد دارد تیم بیمه رازی را به عنوان یک تیم واحد در رقابت های لیگ برتر و قهرمانی کشور معرفی کند.
حمید مومنی خاطرنشان کرد: این تیم همچنین قصد دارد از کشتی گیران اصفهانی بیشتری در تیم خود استفاده کند.
به گزارش ایرنا، تیم کشتی فرنگی بیمه رازی اصفهان جمعه شب گذشته در دیدار فینال چهارمین دوره جام کشتی فرنگی باشگاه های جهان با شکست سینا صنعت ایذه مدافع عنوان قهرمانی، قهرمان این رقابت های 2 روزه شد.
سینا صنعت ایذه، المپیک هاپس رومانی، دینامو ارمنستان، پائوک یونان، گئورگین کلاب گرجستان، شهدای مدافع حرم قم، تاجیک ایر تاجیکستان، بیوک شهیر ترکیه، سامسون اوکراین، اس سی بوداپست مجارستان، بیمه رازی اصفهان، فیزیکال آکادمی قرقیزستان و مسکو روسیه تیم های حاضر در این رقابت ها بودند.
ت / 6020 / خبرنگار: علیرضا حکیمیان - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.