به گزارش ایرنا، علی سلیمانپور شامگاه یکشنبه در دیدار با فرماندار تیران و کرون افزود: پزشکی قانونی در این شهرستان نیازمند مکان مناسب برای فعالیت است تا اینکه همواره در پی اسباب کشی و تغییر مکان نباشد.
وی با اشاره به اینکه باید مکان و زمین برای این اداره در شهرستان تیران و کرون پیش بینی شود، گفت: همواره سعی شده این اداره در این شهرستان تعطیل نشود اما باید مسئولان شهرستان مکان مناسب را پیش بینی و با تخصیص اعتبار به رفع این معضل کمک کنند .
وی همچنین به وضعیت پرونده های پزشکی قانونی استان اصفهان اشاره کرد و گفت: درهفت ماه امسال میزان پرونده های وارده به پزشکی قانونی استان اصفهان بیش از 19 درصد کاهش داشته است.
فرماندار شهرستان تیران و کرون با اشاره به اینکه بیش از پنج اداره شهرستان تیران و کرون مکان مناسب ندارند، گفت: این ادارات مستاجر هستند و با توجه به محدودیت اعتباری دولت تاکنون اقدامی برای رفع مشکل آن ها صورت نگرفته است.
علی رحمانی ادامه داد: مکان مناسبی به صورت اجاره ای برای پزشکی قانونی در شهرستان تیران و کرون به صورت کوتاه مدت پیش بینی و در همین راستا پیش بینی مکان مناسب برای مالکیت این اداره صورت می گیرد که نیازمند همکاری اداره کل پزشکی قانونی است.
پزشکی قانونی شهرستان تیران و کرون در محل ساختمان دادگستری شهرستان تیران و کرون در حال فعالیت است .
شهرستان تیران و کرون با بیش از 71 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
پ7131 خبرنگار: اکبر مهدی زاده - انتشاردهنده: عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.