' احمدرضا یزدانی ' روز شنبه در گفت وگو با ایرناافزود: باتوجه به فرارسیدن فصل سرما و نیاز رانندگان کامیون های حامل میوه و تره بار به مکانی امن و گرم جهت استراحت در شب، خوابگاه میدان مرکزی میوه و تره بار اصفهان در مکانی به وسعت 150 متر مربع ویژه رانندگان تجهیز و به بهره برداری رسید.
وی با اشاره به اینکه هر شب تعداد قابل توجهی خودرو سبک و سنگین حامل میوه و صیفی جات از سراسر کشور وارد میدان مرکزی میوه و تره بار اصفهان می شود، گفت: رانندگان برای تخلیه بار خود مجبورند تا صبح در این مکان بمانند.
مدیر میدان مرکزی میوه و تره بار شهرداری اصفهان افزود: در فصول سرد، برخی از رانندگان در داخل خودرو می خوابند و احتمال اینکه برای گرم کردن خود از کپسول ' پیک نیک ' استفاده کنند و دچار گازگرفتی شوند، وجود دارد.
یزدانی افزود: به همین دلیل به تجهیز و راه اندازی خوابگاهی برای رانندگان اقدام کردیم تا آنها در مکانی گرم و ایمن استراحت کنند.
وی ظرفیت کنونی این خوابگاه را 30 تخت اعلام کرد و افزود: امکان افزایش تخت ها تا 100 تخت وجود دارد.
مدیر میدان مرکزی میوه و تره بار شهرداری اصفهان گفت: این خوابگاه بصورت رایگان در اختیار رانندگان قرار می گیرد تا در این مکان به استراحت بپردازند.
خاطرنشان می شود، 13 آذر امسال یک راننده 40 ساله در میدان مرکزی میوه و تره بار شهرداری اصفهان به دلیل روشن کردن گاز پیک نیک در داخل کامیون و انتشار گاز منوکسیدکربن جان خود را از دست داد.
میدان مرکزی میوه و تره بار اصفهان با حدود 200 هکتار وسعت در سال 1373راه اندازی شد و بطور متوسط روزانه 6 هزار تُن میوه و صیفی از سراسر کشور برای عرضه به بازار اصفهان وارد این میدان می شود.
2093 ** خبرنگار و انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.