به گزارش ایرنا، روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان روز شنبه به نقل از احمد خسروی وفا در جلسه ای که به منظور بررسی وضعیت ابلاغ الکترونیک و ثبت نام سامانه ثنا در دادگستری مرکز استان تشکیل شده بوده از عزم دستگاه قضایی برای ثبت نام تمامی مراجعان به دستگاه قضایی در این سامانه خبر داد.
وی اظهار کرد: با توجه به مزایا و فوایدی که بحث ابلاغ الکترونیک و سامانه ثنا دارد عزم تمامی رؤسا و مسئولان قضایی کشور بر آن است که این کار با قوت و قدرت کامل انجام شود.
رئیس کل دادگستری استان اصفهان با ارائه پیشنهادهایی برای افزایش میزان ثبت نام سامانه ثنا به رئیسان حوزه های قضایی، بر لزوم ثبت نام همه مراجعان در سامانه ثنا تاکید کرد.
رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب شهرستان نیز در جلسه گفت: امکان ثبت نام اشخاص حقوقی در سامانه ثنا نیز وجود دارد و این افراد می توانند با اخذ شناسه ملی از دستگاه ذیربط خود نسبت به ثبت نام در این سامانه اقدام کنند.
مهدی رحیمی با اشاره به این نکته که تا پیش از این افراد تنها می توانستند با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیک قضایی به آدرس http://adliran.ir ابلاغ خود را مشاهده کنند، از طراحی نرم افزار ابلاغ الکترونیک برای اندروید جهت استفاده بر روی تلفن های همراه خبر داد که متقاضیان می توانند با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیک قضایی نسبت به بارگذاری و نصب آن اقدام کنند.
در پایان این جلسه گزارشی از مشکلات موجود در سامانه ثنا و ابلاغ الکترونیک ارائه و هر یک از اعضا به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.
سامانه ثنا (ثبت نام الکترونیکی) سامانه ابلاغ الکترونیکی است که مراجعان به قوه قضائیه می ‌بایست ابتدا در این سامانه ثبت نام کنند و پس از ثبت نام و احراز هویت، حساب کاربری (شناسه و رمز ورود به سامانه ابلاغ) به آنها داده و بر این اساس تمامی ابلاغ‌های صادره به اشخاص و پیوست‌های آن از طریق این درگاه به حساب کاربری مخاطب ارسال می‌ شود.
ت/6994 خبرنگار:آرزو فلاح - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.