به گزارش ایرنا،چهارمین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان از روز گذشته (پنج شنبه) با حضور 10 تیم خارجی و سه تیم داخلی در سالن 6 هزار نفری 25 آبان شهر اصفهان آغاز شد و امروز (جمعه) با شناخت تیم های برتر به پایان رسید.
بیمه رازی اصفهان در دیدار فینال با پیروزی 8 بر 2 مقابل سینا صنعت ایذه به برتری رسید و برای دومین بار قهرمان جام باشگاه های جهان شد.
همچنین تیم های بیوک شهیر ترکیه و گئورگین کلاب گرجستان به ترتیب در رده های سوم و چهارم قرار گرفتند.
** از بعدازظهر جمعه حدود 2هزار تماشاگرعلاقه مند به ورزش کشتی مسابقات رده بندی و فینال را در سالن 25 آبان ورزشگاه نقش جهان تماشا کردند.
** تماشاگران به 2 دسته اصفهانی و بختیاری تقسیم شده بودند وکشتی گیران بیمه رازی اصفهان و سینا صنعت ایذه را به شدت تشویق می کردند.
**هواداران سینا صنعت ایذه در این دیدار با آوردن سازهای محلی و موسیقی های بختیاری تیم خود را تشویق می کردند و هواداران بیمه رازی اصفهان نیز با طبل و سنج به تشویق تیم خود پرداختند.
**نماد عروسکی باشگاه های ذوب آهن و سپاهان اصفهان یعنی 'گاندو' و 'شیر' در سالن محل برگزاری مسابقات دیده می شد.
**رضا خدری و میثم دلخانی کشتی گیران تیم سینا صنعت ایذه بعد از پیروزی برحریفان خود به سمت هوداران تیم خود رفتند و به ابراز احساسات آنان پاسخ دادند.
**محمدعلی گرایی کشتی گیر بیمه رازی اصفهان بعد از پیروزی بر حریف خود با بالا بردن دست های خود خواهان تشویق هوادران اصفهانی شد و به سمت آنها رفت و ابراز احساسات آنان پاسخ داد.
**سعید عبدولی بعد از پیروزی مقابل حریف خود با یک حرکت ورزشی برگردان تمام بدن، آمادگی جسمانی بالای خود را به نمایش گذاشت.
** در وزن 130 کیلوگرم: شهاب قوره جیلی از بیمه رازی برنده دیدار مهدی نوری از سیا صنعت ایذه شده که کشتی نگرفت.
**در دیدار فینال شهردار اصفهان و برخی از مسئولان استانی ، کشوری به همراه پیشکسوتان در سالن 25 آبان ورزشگاه نقش جهان اصفهان حضور داشتند.
** در پایان این دیدار از قهرمانان ، پیشکوتان و ورزشکاران استان اصفهان و همچنین آشورکومار نماینده اتحادیه جهانی کشتی ، شهردار اصفهان، دکتر سلطان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، محمد مجیری رئیس هیات کشتی استان اصفهان قدردانی شد.
**عکاسان خبری این بار ایستاده ودر جایگاه جدید و تازه ای فینال این رقابت ها را پوشش دادند.
**این مسابقات از شبکه سه سیما، رادیو ورزش و توسط خبرگزاری ها و سایر رسانه ها به طور مستقیم پوشش داده شد.
** در دیدار کشتی پهلوانی که در جریان چهارمین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان برگزار شد تیم خراسان رضوی از سد تیم کرمانشاه گذشت.
** در پایان مراسم بعد از اهدای مدال تیم ها سرود جمهوری اسلامی ایران در سالن آبان ورزشگاه نقش جهان اصفهان طنین انداز شد.
/8114/خبرنگار:امیرحسین اکبری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.