*** 'سمینار پدافند غیرعامل' با حضور معاونان وزیر راه و شهرسازی ویژه مدیران کل راه و شهرسازی و روسای ادارات عمران و بهسازی شهری سراسر کشور با محوریت بررسی وقوع زلزله های اخیر در کشور در هتل عالی قاپو اصفهان برگزار می شود.
به گفته معاون مرکز لرزه نگاری مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران سالانه 10 هزار زمین لرزه به طور متوسط در کشور ثبت می شود و هم اکنون 125 ایستگاه لرزه نگاری در کشور و 10 ایستگاه در استان تهران فعال است و به طور متوسط سالی 10 هزار زمین لرزه در ایران و هر یک روز در میان یک زمین لرزه بالای 4 ریشتری، سالی یک زمین لرزه بالای 6 ریشتر و هر 10 سال یک زمین لرزه 7 ریشتری در کشور رخ می دهد.

*** مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری با شعار 'پژوهش تقاضا محور و تجاری سازی فناوری، زیربنای اقتصاد مقاومتی' در تالار ابن سینا مرکز همایش های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برپا می شود.
از سال 1379 به منظور ترویج فرهنگ پژوهش، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری چهارمین هفته آذرماه را با توجه به نامگذاری 25آذرماه به نام روز پژوهش از طرف شورای فرهنگ عمومی، به نام هفته پژوهش نام نهاده است.

*** مراسم خاکسپاری ناهید دائی جواد هنرمند موسیقی ایران و اصفهان انجام می شود.
ناهید دایی جواد در ۲۸ اردیبهشت ۱۳۲۱ در شهر اصفهان به دنیا آمد و ۱۹ آذرماه سالجاری در اثر سانحه تصادف درگذشت.
دایی جواد در سال ۱۳۸۱ سه کنسرت در تهران و در تالارهای وحدت، اندیشه و فرهنگ با مشارکت کیان علی‌نژاد اجرا کرد و پس از آن به همراه «گروه ایراندخت» تور کنسرتی را در شرق ایالات متحده داشت.

****
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان خبرگزاری رسمی کشور آماده دریافت، اعلام و پوشش مهمترین برنامه های خبری استان اصفهان است.
سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عموم مردم می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 32658353 و 32658354 به خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اصفهان اطلاع دهند.
تلفکس 32658355
پست الکترونیکی به نشانی esfahan@irna.ir
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
7135 / 6022 خبرنگار: هُدا استکی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.