به گزارش ایرنا 'حجت الاسلام سید مجتبی میردامادی ' امام جمعه موقت شهر اصفهان در خطبه های نماز جمعه این هفته افزود: آمریکا برای سرپوش گذاشتن روی شکست داعش در عراق و سوریه این بازی جدید را شکل داده که حتما شکست خواهد خورد همانطور که در بازی قبلی خود برای طرح خاورمیانه بزرگ به رهبری رژیم صهیونیستی شکست خورد.
به گزارش ایرنا رییس جمهوری آمریکا عصر چهارشنبه در یک نطق تلویزیونی اعلام کرد «واشنگتن (بیت المقدس) را به عنوان پایتخت اسراییل به رسمیت می شناسد و سفارت آمریکا را از تل آویو به آن شهر منتقل می کند».
حجت الاسلام میردامادی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر پایان عمر رژیم صهیونیستی در 25 سال آینده گفت: اتفاقات اخیر و روند موجود نشانه هایی است که رژیم صهیونیستی 25 سال آینده بر روی زمین نخواهد بود.
وی به آمریکا هشدار داد : اگر در سال 1967 اسرائیل توانست قسمتی از خاک کشورهای عربی را تصرف کند آن جنگ بین اعراب و اسرائیل بود اما اینبار بداند اگر این شرایط ادامه پیدا کند جنگ بین دنیای اسلام و رژیم صهیونیستی خواهد بود و سیلی محکمی خواهند خورد.
به گزارش ایرنا جنگ شش‌روزه ۱۹۶۷ نبردی بود که از ۵ ژوئن تا ۱۰ ژوئن ۱۹۶۷ میان رژیم صهبونیستی و کشورهای عربی مصر، سوریه و اردن رخ داد و در آن اسرائیل با شکست ارتش چند کشور عربی قسمتی از خاک آنها را تصرف کرد.
حجت الاسلام میردامادی در بخشی دیگر از خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به کشته شدن علی عبدالله صالح( رییس جمهور مخلوع یمن) و شلیک موشک یمنی به نیروگاه هسته ای ابوظبی ادامه داد: این نشانه ای از جانب خدا برای برخی از سران منطقه بود که خدا را فراموش کردند و به قدرت رژیم صهیونیستی و آمریکا متکی شدند.
وی بیان داشت: آمریکا بدنبال جنگ در منطقه است و ما با ملت ها و امت اسلامی منطقه متحد و همدل هستیم اما به برخی از سران و دولت های منطقه که در راستای اهداف آمریکا تلاش می کنند تنها نصیحت می کنیم به خدا متکی باشید و دست از کارهای ظالمانه خود بردارید.
امام جمعه موقت اصفهان ضمن تاکید بر اجرای دستورات قرآن در همه سطوح گفت : ما بر اساس دستور قرآن سیستم دفاعی موشکی خود را تقویت می کنیم چرا که اگر آن را نداشتیم بسیاری از کشورها حتی آماده مذاکره با ما نبودند.
وی با تاکید بر رعایت تقوا به عنوان کلید اصلی حل مشکلات کشور و جهان گفت: تمام پیروزی های دنیای اسلام از صدر تا کنون وجود تقوا و رعایت به دستورات قرآن بوده است .
حجت‌ الاسلام و المسلمین میردامادی همچنین ادامه عدم نزول باران ،مشکلات پیچیده اقتصادی ، عدم فرزند آوری را از مشکلات استان اصفهان برشمرد و افزود : این مشکلات با استعانت از خداوند قابل حل است .
در پایان نماز جمعه این هفته اقشار مختلف مردم اصفهان در محکومیت تـصمیـم شیطانی ترامپ به منظور انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به بیت المقدس در مسیر خیابان مصلی تا چهارراه فرایبورگ اصفهان راهپیمایی کردند.
8116/خبرنگار : کاظم قانع ** سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.