روزنامه 'نسل فردا' در مطلبی با عنوان 'شهرداری 2000 میلیارد بدهی دارد' به نقل از رئیس اتاق بازرگانی اصفهان نوشت:اتاق به عنوان پارلمان بخش خصوصی آماده همکاری نزدیک با شهرداری با هدف رونق فضای کسب و کار شهری است.
عبدالوهاب سهل آبادی در دیدارشهرداراصفهان افزود: مشخص شدن زمینه های مشترک همکاری بین اتاق و شهرداری می تواند نوید آینده روشنی برای شهر و استان باشد.
وی گردشگری را به عنوان یکی از مهمترین محور مشترک اتاق بازرگانی و شهرداری برشمرد و گفت: با تقویت صنعت گردشگری می توان رونق فضای کسب و کار در بخش های مختلف شهر ایجاد کرد.
قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان هم در این دیدار گفت: بدهی 2 هزار میلیارد تومانی شهرداری در کنار دوازده هزار حقوق بگیر، شرایط دشواری ایجاد کرده است.
روزنامه 'اصفهان زیبا' هم در مطلبی با عنوان 'تدوین سند دخل و خرج شهرداری' نوشت: برای اولین بار در بودجه 97، فضای تصمیم گیری از تخصیص منابع جدا شده است.
این روزنامه می افزاید: تدوین سندی که دخل و خرج شهرداری اصفهان در سال 97 را مشخص می کند، از 2 ماه پیش آغاز شده است و تا یک ماه دیگر ادامه دارد و این سند مالی پس از تدوین برای تصویب به شورای شهر می رود و برای اولین بار در بودجه 97 شهرداری اصفهان، فضای تصمیم گیری از تخصیص منابع جدا شده است.
این روزنامه در مطلب دیگری با عنوان 'تعداد معلولان استان اصفهان یک‌دهم معلولان کل کشور است' به نقل از مدیرکل بهزیستی اصفهان نوشت:شمار معلولان استان اصفهان یک دهم معلولان کشور است که یکی از مهمترین دلایل در این زمینه سازماندهی مناسب برای شناسایی معلولان با هدف ارائه خدمات بهینه به آنان است
سعید صادقی اظهار کرد: هیچ تفاوتی بین معلولان و سایر افراد جامعه وجود ندارد و همه آنها باید از حقوق مساوی برخوردار باشند.
وی افزود: لایحه قانون جامع حمایت از معلولان برای تصویب به صحن علنی مجلس ارسال شده و امید است با تصویب هرچه سریعتر و ابلاغ آن به سازمان‌های بهزیستی در سراسر کشور روند خدمت‌رسانی به جامعه معلولان بهبود یابد.
روزنامه 'نصف جهان' هم در مطلبی با عنوان 'مجریان ساختمانی در اصفهان غیر حرفه‌ای هستند' به نقل از رئیس سازمان نظام مهندسی استان اصفهان نوشت:مهمترین مأموریت سازمان نظام مهندسی، ارتقای سطح کیفی صنعت ساختمان و کنترل اجرای مقررات فنی و ملی این صنعت در گستره استان اصفهان است.
علی عموشاهی با تشریح معضلات پیشروی اجرای مبحث 19 مقررات ملی ساختمان، گفت: امروز با افزایش سطح کیفی و کمّی طراحی‌ها به عنوان یک رکن از ارکان سه‌گانه صنعت ساختمان، همچنین افزایش سطح کیفی نظارت برعملیات ساختمانی به عنوان دیگر رکن این صنعت، ریشه برخی از مشکلات در رکن سوم این صنعت یعنی اجراست.
این روزنامه در مطلب دیگری با عنوان 'موج جدید آلودگی هوا در راه اصفهان' به نقل از رئیس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با بیان اینکه همچنان سیستم بارشی در استان اصفهان ضعیف است، نوشت: با وقوع پدیده اینورژن، موج جدید آلودگی هوا در راه اصفهان است.
حسن خدابخش با بیان اینکه از روز یکشنبه تا چهارشنبه هفته آینده هوای اصفهان آلوده می‌شود، اظهار کرد: اکنون شرایط پایداری و سکون هوا در اصفهان وجود دارد، به این ترتیب از روز یک شنبه تا اوایل روز چهارشنبه شرایط افزایش غبار و آلودگی هوا فراهم است، به همین دلیل پیش‌بینی می‌کنیم شاخص‌های آلودگی طی این چند روز در اصفهان بالا برود.
روزنامه اصفهان امروز هم در مطلبی با عنوان 'رایزنی بودجه ای برای اصفهان' نوشت: مسائل و مشکلات استان اصفهان در دیدار استاندار اصفهان با محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور مورد بررسی قرار گرفت.
این روزنامه می افزاید : پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان بدون اشاره به جزئیات این دیدار گزارش داد: محسن مهرعلیزاده استاندار و نعمت الله اکبری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی اصفهان در دیدار با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور مسائل و مشکلات کلان و زیربنایی استان را بررسی کردند.
گ 7150 / 6022 خبرنگار: علی نعمانی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.