*** هم اندیشی 'چگونه یک شبکه علمی و فناوری بسازیم تا جهانی بهتر داشته باشیم' هم زمان با روز آخر مراسم اهدای جوایز مصطفی (ص) در مرکز همایش های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار می شود.
این هم اندیشی با حضور پروفسور عینی ادریس رئیس دانشگاه پوترای مالزی، پروفسور ابوحیف استاد دانشگاه مگ گیل، محمد مفرد از دانشگاه برکلی کالیفرنیا و محمد پارکر از دانشگاه کیپ تون برگزار می شود.
این نشست با مشارکت بنیاد نخبگان استان اصفهان، دانشگاه علوم پزشکی و مرکز تحقیقات دانشجویی Usern و با حضور چهارتن از دانشمندان برجسته علمی جهان اسلام که از شرکت کنندگان در همایش جایزه علمی مصطفی هستند، برگزار می شود.
جایزه بین المللی مصطفی(ص) برای تجلیل از دانشمندان برجسته و زمینه‌ سازی همکاری و توسعه علمی در جهان، به عنوان یکی از نمادهای شایستگی و برتری علمی در سطح جهان در سال 1391 به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسید. این جایزه که به صورت دوسالانه به دانشمندان و پژوهشگران برتر جهان اسلام اعطا می‌شود، به اثری نوآورانه در مرزهای دانش تعلق می‌گیرد که توسط افرادی شاخص در حوزه‌های علم و فناوری ارائه شده و زمینه‌ساز بهبود زندگی بشریت باشد.

*** ‍آیین تکریم علی قاسم زاده معاون سابق فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان، علی قاسمی مدیرعامل سابق سازمان ورزش شهرداری اصفهان، علی اکبر بقایی مدیرعامل سابق سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان و معارفه محمد عیدی معاون و رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در تالار هنر اصفهان برگزار می شود.

*** ویژه برنامه‌ نکوداشت هفته معلولان همزمان با سه شنبه های بدون خودرو در گذرگاه فرهنگی چهارباغ در اصفهان برگزار می شود.

****
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان خبرگزاری رسمی کشور آماده دریافت، اعلام و پوشش مهمترین برنامه های خبری استان اصفهان است.
سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عموم مردم می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 32658353 و 32658354 به خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اصفهان اطلاع دهند.
تلفکس 32658355
پست الکترونیکی به نشانی esfahan@irna.ir
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
7135 / 6022 خبرنگار: هُدا استکی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.