*** دیدار تیم های جمهوری آذربایجان با روسیه و ایران با قزاقستان در قالب تورنمنت چهارجانبه فوتسال در سالن 25 آبان ورزشگاه نقش جهان اصفهان انجام می شود.
مسابقات بین المللی فوتسال با حضور تیم های ایران، روسیه، جمهوری آذربایجان و قزاقستان روز گذشته در کلانشهر اصفهان آغاز شد.
هدف از برگزاری این رقابت ها افزایش آمادگی تیم ملی فوتسال ایران به عنوان یکی از تیم های مطرح جهان عنوان شده است.
اصفهان سابقه میزبانی رقابت های مهم فوتسال را در کارنامه دارد و تیم های ملی روسیه و برزیل در این شهر با تیم ملی ایران بازی دوستانه داشته اند.
اولین دوره رسمی مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه های آسیا نیز در سال 2010 به میزبانی شهر اصفهان و باشگاه فولاد ماهان سپاهان برگزار شده بود و این تیم توانست در ورزشگاه پیروزی اصفهان تیم ' السد قطر' را با نتیجه پنج بر 2 شکست دهد و قهرمان اولین دوره مسابقات شود.

*** نشست 'بررسی قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در گذشته، حال و آینده' همراه با بررسی تتمیم قانون اساسی مصوب سال 1368 با حضور علی اکبر گنجی رییس انجمن حقوق اساسی ایران و قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان در تالار صدر دانشکده عمران و حمل و نقل دانشگاه اصفهان برگزار می شود.
در مقدمه قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران آمده است که 'قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مبین نهادهای فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی جامعه ایران بر اساس اصول و ضوابط اسلامی است که انعکاس خواست قلبی امت اسلامی می‌باشد. ماهیت انقلاب عظیم اسلامی ایران و روند مبارزه مردم مسلمان از ابتدا تا پیروزی که در شعارهای قاطع و کوبنده همه قشرهای مردم تبلور می‌یافت این خواست اساسی را مشخص کرده و اکنون در طلیعه این پیروزی بزرگ، ملت ما با تمام وجود نیل به آنرا می‌طلبد'.

****
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان خبرگزاری رسمی کشور آماده دریافت، اعلام و پوشش مهمترین برنامه های خبری استان اصفهان است.
سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عموم مردم می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 32658353 و 32658354 به خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اصفهان اطلاع دهند.
تلفکس 32658355
پست الکترونیکی به نشانی esfahan@irna.ir
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
7135 / 6022 خبرنگار: هُدا استکی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.