به گزارش ایرنا، ' علی پیمان صفت ' روز یکشنبه در نشست خبری گفت: این جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه بانوان بسیجی کشور با عنوان ' همایش اقتدار' و به یادبود شهید مدافع حرم محسن حججی روز پنجشنبه هفته جاری در شهر درچه از توابع شهرستان خمینی شهر (در 12 کیلومتری غرب اصفهان) برگزار می شود.
وی افزود: در این رقابت‌ ها 500 ورزشکار زن از 27 استان در سه رشته ورزشی هنرهای رزمی و دفاع شخصی، ووشو و ورزش ‌های بومی - محلی به رقابت می پردازند.
مسئول تربیت بدنی سپاه صاحب الزمان (عج ) استان اصفهان با اشاره به اینکه این جشنواره به مدت یک روز برگزار می شود، اضافه کرد: تیم های شرکت کننده در این جشنواره فرهنگی ورزشی از صبح چهارشنبه هفته جاری وارد اصفهان می شوند اما مسابقات از صبح پنجشنبه آغاز می‌ شود.
وی همچنین گفت: مراسم افتتاحیه این جشنواره با حضور مسئولان در سالن 9 دی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان درچه برگزار خواهد شد و در جریان آن از پنج خانواده شهید مدافع حرم و خانواده شید محسن حججی نیز تجلیل به عمل می‌آید.
پیمان ‌صفت ادامه داد: استان اصفهان با 54 ورزشکار در این رقابت‌ ها شرکت می کند.
وی به محل برگزاری رقابت های این جشنواره فرهنگی - ورزشی اشاره کرد و
افزود: پیکارهای ووشو در خانه ووشو اصفهان، مسابقات بومی و محلی در سالن سرپوشیده اداره ورزش و جوانان شهرستان درچه و مسابقات هنرهای رزمی و دفاع شخصی در سالن 9 دی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان درچه برگزار خواهد شد.
مسئول تربیت بدنی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان هدف از برگزاری این رقابت‌ها را حفظ انسجام و آمادگی خواهران بسیجی کشور همچنین احیای آداب، رسوم، فرهنگ و فلسفه شکل گیری ورزش های محلی کشور اعلام کرد.
خاطرنشان می شود، تیرماه سال گذشته مسابقات بومی محلی برادران بسیجی کشور با حضور 450 ورزشکار در شهرستان لنجان ( در 45 کیلومتری جنوب غرب اصفهان) برگزار شد.
همچنین مرداد سال گذشته المپیاد ورزشی خواهران بسیجی کشور در 6 رشته ورزشی با حضور 800 نفر به مدت سه روز به میزبانی شهرستان نجف‌ آباد ( در 30 کیلومتری غرب اصفهان) برگزار شد و خواهران بسیجی استان اصفهان در چهار رشته ورزشی صاحب مقام شدند.
المپیاد فرهنگی ورزشی برادران بسیجی نیز اوایل شهریور امسال در 6 رشته ورزشی در زنجان برگزار شد و بسیجیان ورزشکار استان اصفهان چهار جام را به اصفهان آوردند.
7134/ 2093 ** خبرنگار: محمد کامران ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.