به گزارش ایرنا، سردار 'جواد استکی' شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران اردستان بیان کرد: طرح هایی که امروز سپاه پاسداران انجام می دهد با تاکیدهای مقام معظم رهبری مبنی بر محرومیت زدایی از مناطق مختلف برنامه ریزی شده که میزان اعتبار آنها متفاوت و بسته به کمک نیکوکاران و دستگاه هاست.
وی افزود: طرح های محرومیت زدایی در عرصه های مختلف از جمله احداث خانه عالم، کمک به احداث خانه محرومان، ساخت غسال خانه، احداث مجتمع های فرهنگی، تفریحی و فعالیت های عمرانی تعریف شده که در این راستا زدودن محرومیت از مناطق شهری و روستایی نقاط کویری و مرزی در اولویت است.
فرمانده منطقه ای قرارگاه سید الشهدا بیان کرد: فعالیت های فرهنگی در روستاها و کمک به دانش آموزان کم برخوردار از دیگر برنامه های این قرارگاه می باشد.
او اضافه کرد: سپاه همچنین با پرداخت تسهیلات کم بهره در زمینه ایجاد اشتغال جوانان و جلوگیری از مهاجرت به دیگر نقاط از دیگر عرصه های فعالیت سپاه است.
خانه عالم روستای قهساره در دهستان برزاوند اردستان در ادامه طی آئینی با حضور فرمانده قرارگاه سیدالشهدای استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولان شهرستان افتتاح شد.
خانه عالم روستای قهساره با اعتبار 500 میلیون ریال در زمینی به مساحت 110 متر با زیربنای 85 متر مربع با کمک نیکوکاران و قرارگاه سازندگی شهرستان اردستان احداث شده است.
شهرستان اردستان با 43 هزار نفر جمعیت در فاصله 118کیلومتری شمال شرق اصفهان واقع می باشد.
خبرنگار: رحمت الله عامری نیا ** انتشاردهنده: محمد ملا حمزه زاده
7431//8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.