به گزارش ایرنا ' زلاتکو کرانچار' شامگاه چهارشنبه در نشست خبری قبل از دیدار با استقلال خوزستان در هفته چهاردهم لیگ برتر افزود: سپاهان در دیدار فردا با قدرت و روحیه بالایی بازی خواهد کرد.
وی اظهار کرد: و بازیکنان سپاهات از سطح کیفی خود اطلاع دارند و مانند بازی پرسپولیس و نفت آبادان ظاهر می‌شوند.
کرانچار با بیان اینکه متاسفانه رسول نویدکیا بازیکن تیم سپاهان مصدوم شده است گفت: این بازیکن در نیمه دوم بازی با صنعت نفت از ناحیه کشاله ران دچار درد شد و او را برای 15 روز در اختیار نخواهیم داشت.
سرمربی سپاهان گفت: پورقاز دیگر بازیکن ما که مصدوم بود فردا روی نیمکت است و رافائل بازیکن برزیلی ما همچنان مصدوم است.
وی تصریح کرد: تمام بازیکنان سپاهان سرحال هستند و امیداوریم بتوانیم دیدار با استقلال خوزستان را پیروزی پشت سربگذاریم .
کرانچار در مورد عملکرد دوزاه بان تیمش گفت: بعد از شش هفته آخر فصل قبل 'لی اولیویرا' ثبات خوبی داشت و او را دروزاه بان مطمئنی دیدم به همین خاطر به دروازه‌بان دیگری نیاز نبود.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان در ادامه گفت: با این حال در زمان نقل و انتقالات پیش‌فصل نیاز ندیدم که دروازه‌بانی جذب کنیم و از سوی هیچ ارگانی محدودتی به ما اعمال نشده بود و حتی از مبلغ قرارداد لی اولیویرا بی اطلاع هستم.
وی افزود: ' لی اولیویرا ' تا بازی با ذوب‌آهن خوب بود ولی از آن به بعد اشتباهاتی داشت که باعث انتقاد رسانه‌ها شد و در بازی با صنعت نفت هم روی دو ضربه ایستگاهی واکنش مناسبی نداشت.
کرانچار اظهار کرد: تصمیم دارم در این دو بازی باقیمانده نیم فصل لی در دروازه نباشد و مهدی صدقیانی که دیگردوازه بان سپاهان است دورن دورازه قرار گیرد تا در فصل نقل و انتقالات به دنبال جذب یک دروازه‌بان با کیفیت ملی باشیم.
وی در مورد مذاکره با بازیکنان برای جذب در نیم فصل اظهار کرد: به هیأت مدیره اعلام نیاز کرده‌ایم ولی تا کنون با کسی مذاکره نداشتیم و باید تا پایان نیم فصل منتظر بود و بعد از ان برای جذب بازیکنان مورد نظر وارد عمل شد.
تیم سپاهان هم اکنون با 14 امتیاز در رده یازدهم جدول لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد و استقلال خوزستان با 13 امتیاز سیزدهم است.
دیدار تیم های سپاهان و استقلال خوزستان در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران فردا پنجشبه نهم آذر از ساعت 15:15 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می شود.
ت/8114/خبرنگار: اکبری ** انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.