به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ ' غلامرضا سلیمانی ' روز سه شنبه در یادواره ملی شهیده زینب کمایی در گلستان شهدای اصفهان با بیان اینکه احیا شدن اسلام مرهون فداکاری شهدا است، افزود: هدف شهدای انقلاب اسلامی ایران، آزادی و رهایی از سلطه طاغوت استبداد در دوران انقلاب و مبارزه با ظلم و ستم و استکبار در هشت سال دفاع مقدس و دوره دفاع از حریم اهل بیت (ع) بود.
وی اظهار کرد: این جوانان زمانی که اسلام نیازمند فداکاری بود جان خود را فدا کردند تا آزادی در سایه اسلام، برای ملت ایران محقق شود.
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) ادامه داد: امروز این مسیر الگویی برای سایر ملت های جهان شده است.
وی برگزاری یادواره ها و کنگره های شهدا را فرصتی برای بیان این فداکاری ها دانست و افزود: فداکاری شهدایی که بعد از 1400 سال از آغاز اسلام این مسیر را درپیش گرفتند، موجب احیای اسلام در قرن حاضر شد و این مسیر راه نجات بشریت است.
سردار سلیمانی بااشاره به نحوه شهادت شهیده زینب کمایی به دست منافقین کوردل در اوایل انقلاب گفت: منافقین با اغواگری و تزویر به ظاهر با اسم اسلام جوانان را به خود جذب می کردند و خود را مدافع ملت ایران معرفی می نمودند اما در پنهان با دشمن همکاری داشته و دارند و بسیاری از فرزندان این ملت را به شهادت رساندند.
وی ادامه داد: شهیده کمایی در چنین فضایی راه دفاع از اسلام، انقلاب و ملت ایران را برگزید و در این راه به شهادت رسید.
وی اضافه کرد: پایداری و استقامت این شهیده در عرصه ترویج فرهنگ انقلاب موجب شد تا منافقین کوردل این دانش آموز را به شهادت برسانند.
شهیده زینب کمایی در اول فروردین سال 61 به دست منافقین کوردل به شهادت رسید.
این دانش آموز شهید، شهیده شاخص کشوری قشر دانش آموزی در سال سال 96 است.
به همین مناسب صبح روز سه شنبه یادواره ملی شهید زینب کمائی با حضور مسئولان استان اصفهان در گلستان شهدای این شهر برگزار شد.
7134 / 2093 ** خبرنگار: محمد کامران ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.