به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ دوم خلبان ' محمد جعفر تک ' پیش از این جانشینی فرمانده پایگاه شهید بابایی را بر عهده داشت.
فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه شهید بابایی با تبریک ریشه کنی داعش گفت: پیروزی های اخیر لشکر اسلام در برابر لشکر کفر و شکست داعش یک پیروزی بزرگ و راهبردی است.
امیر سرتیپ خلبان ' حسن شاه صفی ' افزود: این موفقیت بزرگ، در حقیقت همان تحقق وعده الهی در پیروزی حق بر باطل است که این بار با پیروزی جبهه مقاومت بر داعش و سرکردگان آن بوجود آمد.
وی در ادامه با اشاره به موفقیت های نیروی هوایی پس از انقلاب بیان کرد: تحول عظیمی در نیروی هوایی پس از انقلاب بوجود آمد و خلبانان بزرگی رشد کردند که شهید بابایی نمونه بارز این فرزندان غیور انقلاب و شناسنامه نیروی هوایی است و ما امروز میراث دار این عزیزان هستیم .
فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از امیر روز خوش فرمانده سابق پایگاه شهید بابایی گفت: ادب، سخاوت و جوانمردی از خصلت های بارز وی است که امروز نیز با اهدای هدایای خود به زلزله زدگان بار دیگر خصلت سخاوتمندی خود را بروز داد .
پیش از این امیر سرتیپ دوم خلبان ' مسعود روزخوش ' فرماندهی پایگاه شکاری شهید بابایی اصفهان را برعهده داشت.
2093 ** خبرنگار و انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.