**افضل ترار، وزیر بهداشت پاکستان با تاکید بر کیفیت داروهای تولید ایران گفت: کشور پاکستان در صدد است تا همکاری های خود با ایران در زمینه صنعت دارورا بیش از پیش توسعه و گسترش دهد.

**غلامرضا میثاقیان،مدیرکل حفظ و احیای بناها، محوطه‌ها و بافت‌های تاریخی سازمان میراث فرهنگی گفت: پیگیری برای شناسایی عاملان تخریب خانه تاریخی نائل اصفهان ادامه دارد و این خانه تاریخی باید عین‌‌ به‌ عین ساخته شود.

** محسن مهرعلیزاده، استاندار اصفهان گفت: دشمنان از اول انقلاب تاکنون توطئه هایی را علیه ملت ایران و منطقه اجرا کرده اند اما بسیج همانند سدی مقاوم این توطئه ها را خنثی کرده است.

**محمدرضا لعلی، معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان گفت: بر اساس نتایج سرشماری سال 95 و مقایسه آن با نتایج سرشماری سال 90، نرخ باروری در این استان افزایش یافته و از 1.53 به 1.75 رسیده است.

**سردار غلامرضا سلیمانی، فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان از بسیجیان ادارات این استان خواست با حفظ روحیه انقلابی برای برطرف شدن مشکلات مردم پیش قدم باشند و تلاش کنند.

** موج ناپایدار ضعیفی از اواخر وقت امروز (یکشنبه) از روی استان اصفهان عبور می کند و احتمال بارش پراکنده باران در بیشتر مناطق استان اصفهان و بارش برف و باران در نواحی غربی و جنوبی این استان وجود دارد.

گ / 6994 / 2093 **خبرنگار: آرزو فلاح ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.