به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی موسوی در خطبه های نماز جمعه در مسجد جامع مبارکه با بیان اینکه داعش توسط آمریکا و دشمنان اسلام بوجود آمده بود افزود:آمریکایی ها داعش را با میلیاردها دلار توسط عربستان سعودی بوجود آوردند.
وی ایجاد اختلاف مذهبی بین شیعه و سنی را از دیگر اهداف دشمنان از تاسیس داعش دانست و گفت: آنها برای به چالش کشیدن وحدت جهان اسلام و ایجاد جنگ وخونریزی بین مسلمانان این گروه تروریستی را ایجاد کردند.
حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه رزمندگان ما در نبرد با داعش در سوریه و عراق از ایران دفاع کردند افزود:هدف اصلی آمریکا از بوجود آوردن داعش مقابله با ایران بود و این میدان جنگ با درایت مقام معظم رهبری از ایران به سوریه و عراق منتقل شد .
وی ادامه داد: داعش از سوی آمریکا، رژیم صهیونیستی و وابستگان آنها در منطقه از جمله سعودی ها، پشتوانه مالی و فکری می شد و امروز این محور غربی، اسرائیلی و سعودی با شکست سخت و مفتضحانه ای مواجه شده است.
امام جمعه مبارکه گفت : خیانتی که داعش به اسلام کرد هیچ گروهی از گذشته تا به امروز نکرده است و کارها و اقدامات زیادی برای جبران آن لازم است.
وی تصریح کرد:ممکن است امروز بر حسب ظاهر داعش از کشورهای عراق و سوریه خارج شده باشد و تا چند سال دیگر فعالیت نداشته باشد اما داعش یک تفکر شیطانی و خطرناک است که هنوز پایان این تفکر اعلام نشده است.
امام جمعه مبارکه افزود : در صورتیکه دلهای مومنان از هم جدا شود و وحدت نداشته باشند رخنه ای برای نفوذ تفکر انحرافی داعش بوجود خواهد آمد.
شهرستان مبارکه با 143 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.
ت 7150 / 6022 خبرنگار: علی نعمانی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.