به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسین رشیدیان در خطبه های این هفته نماز جمعه افزود: آل سعود و آمریکا که حامیان داعش بودند سرانجامی همانند این گروه تروریستی خواهند داشت.
وی بیان کرد: آمریکا با تشکیل گروه داعش به دنبال تحقق اهداف خود بود که جوانان پاک و مخلص مانند شهدای مدافع حرم در برابر آن ها ایستادند و مبارزه کردند و امروز شاهد پیروزی گروه های اسلامی در برابر داعش و بسته شدن پرونده آن ها هستیم.
امام جمعه شهرستان تیران و کرون با اشاره به فعالیت های رسانه ای داعش در دنیا گفت: داعش پس از انجام جنایت های مختلف و کشتار مردم فیلم آن ها را برای ایجاد رعب و ترس منتشر می کرد که این کار منجر معرفی چهره آن ها و ایستادگی در برابر آنان شد.
وی به ظرفیت های نظامی کشور اشاره کرد و گفت: ایستادگی در برابر دشمنان و نقش آفرینی ایران در خاورمیانه ناشی از تدابیر رهبر معظم انقلاب، خون شهدا و همدلی و وحدت مردم کشور است.
حجت الاسلام رشیدیان اضافه کرد: امنیت ایران به وسیله نیروهای نظامی و مسلح تامین می شود و نیروی دریایی کشورمان همواره در تامین امنیت آب های کشور پیشتاز بوده و مانع از تجاور به مرزهای آبی کشور شده است.
وی همچنین به همدلی مردم در کمک به زلزله زدگان اشاره کرد وگفت : فضای خوبی برای کمک به مردم زلزله زده کرمانشاه بین مردم و مسئولان ایجاد شده که در رفع بخشی از مشکلات آن ها موثر بوده است.
شهرستان تیران و کرون با بیش از 71 هزار نفر در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
ت7131 / 6022 خبرنگار: اکبر مهدی زاده - انتشاردهنده: عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.