به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید مصطفی مرتضوی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی شکایت خانمی به این پلیس مبنی بر اینکه فردی در یکی از شبکه های اجتماعی به بهانه ازدواج با وی ارتباط برقرار کرده و با به دست آوردن تصاویر شخصی قصد اخاذی از او را دارد ، موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

این مقام مسئول عنوان داشت: شاکی در اظهارات خود عنوان داشت مدتی پیش در فضای مجازی با فردی غریبه آشنا شده که وی پس از چندین ماه ارتباط در فضای مجازی از وی خواستگاری کرده و به همین بهانه درخواست می کند تا تصاویر شخصی اش را در اختیارش بگذارد.

سرهنگ مرتضوی گفت: خواستگارقلابی که توانسته اعتماد طعمه خود را جلب و تصاویر شخصی او را به دست آورد پس از مدتی تغییر رفتار داده و با تهدید به انتشار این تصاویر در فضای مجازی اقدام به اخاذی از شاکی می کند.

رئیس پلیس فتای استان خاطر نشان کرد: ماموران با دریافت اطلاعات لازم از شاکی پرونده و انجام اقدامات علمی و تخصصی ویژه هویت متهم را شناسایی و طی عملیاتی با هماهنگی مقام قضائی او را دستگیر وپس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی دادند.

سرهنگ مرتضوی در پایان با بیان اینکه شهروندان نباید به افراد غریبه در فضای مجازی اعتماد کرده و فریب وعده های توخالی و واهی آنان را بخورند گفت: چه بسیار افراد شیادی که در شبکه های اجتماعی خود را با چهره های به ظاهر خوب و قابل اطمینان معرفی می کنند اما در نهایت هویت اصلی آنها پس از دریافت اطلاعات شخصی طعمه خود آشکار می شودو آن صورت دیگر خود را نشان می دهند.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 793087
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.