به گزارش ایرنا، 'مجید طاهری' روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت: محموله کمک های غیر نقدی مردمی شامل 165 تخته فرش 6 متری، 12 تخته فرش 12 متر مربعی، 20 رول موکت 75 مترمربعی، 30 گلیم 6 مترمربعی و 20 گلیم کناره است.
وی افزود: 150 تخته فرش 6 مترمربعی از این محموله تنها از سوی یک فرد نیکوکار برای کمک به آسیب دیدگان تحویل جمعیت هلال احمر آران و بیدگل شد.
رئیس جمعیت هلال احمر آران و بیدگل بیان کرد: ارزش ریالی این محموله نزدیک به 648 میلیون ریال می باشد که با یک دستگاه کامیون به مناطق آسیب دیده از زمین لرزه در غرب کشور فرستاده شد.
او اضافه کرد: این نخستین محموله کمک های فرستاده شده از سوی هلال احمر آران و بیدگل است و به زودی دومین محموله هم برای آسیب دیدگان در استان های غربی ارسال خواهد شد.
روز گذشته نیز محموله فرشی با یک دستگاه کامیون از سوی خانواده یکی از نیکوکاران شهرستان آران و بیدگل به مناطق آسیب دیده در غرب کشور ارسال شد.
شهرستان آران و بیدگل با بیش از 100 هزار نفر جمعیت در فاصله 6 کیلومتری کاشان و 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
زمین لرزه ای به بزرگی 7.3 در مقایس امواج درونی زمین (ریشتر) یکشنبه شب گذشته استان های غربی کشور را لرزاند که مرکز لرزه نگاری کشوری کانون این زمین لرزه را 'ازگله' در استان کرمانشاه اعلام کرد.
این حادثه به هفت شهرستان و یک هزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد که در نتیجه آن 433 نفر جان خود را از دست دادند و 9 هزار و 388 نفر نیز بر اساس آخرین آمارها تاکنون آسیب دیدند.
خبرنگار: حسین منصوری فر**انتشاردهنده: محمد ملا حمزه زاده
7472/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.