به گزارش ایرنا، رویداد کارآفرینی ' ایده بازار' با هدف جذب ایده های خلاقانه در حوزه محصولات و کارآفرینی (آموزشی، فرهنگی و مذهبی)، ایجاد بانک ایده‌ها، شکل‌گیری و توسعه اکوسیستم(زیست بوم) کارآفرینی، حمایت از ایده های حوزه فرهنگی و مذهبی برای تجاری سازی آنها و جلب توجه سرمایه گذاران به ایده های ارائه شده برگزار می شود.
محورهای این رویداد، محصولات نوآورانه آموزشی، محصولات رسانه ای شامل برنامه های کاربردی(اپلیکیشن)، پویانمایی (انیمیشن) و نرم افزار، تولید محتوای دیجیتال و نرم افزارهای چندرسانه ای فرهنگی و مذهبی، گردشگری مذهبی، صنایع دستی و میراث فرهنگی و چاپ و نشر است.
دانشجویان و دانش آموختگان (بویژه از رشته‌های علوم انسانی و قرآنی)، صاحبان شرکت‌های فرهنگی، هنری و مذهبی، اداره های دولتی و خصوصی مرتبط با حوزه فرهنگ، صاحبان سرمایه و استادان دانشگاه می توانند در این رویداد شرکت کنند.
مدیر تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی اصفهان روز دوشنبه به ایرنا گفت: هنوز زمان برگزاری این رویداد بطور دقیق مشخص نیست و اواخر امسال یا اوایل سال آینده برگزار خواهد شد.
هومن سراج افزود: پس از ثبت نام ایده ها، آنها برای هیات داوران ارسال و چند ایده برتر انتخاب می شود و تا چند ساعت قبل از شروع رویداد به صاحبان آنها اطلاع داده خواهد شد.
سراج گفت: نوآوری، جذابیت ایده، شفافیت ایده و بازار پسند بودن از شاخص های مورد نظر داوران برای انتخاب ایده برتر است.
وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای شرکت در این رویداد تا دوم آذر می توانند به پایگاه اینترنتی www.jdisf.ir مراجعه کنند.
ت/3011 / 6022 خبرنگار: آسیه معینی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.