به گزارش ایرنا، نمایش کابوس سرخ با طراحی و کارگردانی ' احمد رضا رافعی بروجنی ' و نویسندگی ' ملیحه مرادی جعفری ' در تالار هنر اصفهان اجرا شد.
نمایش کابوس سرخ به واقعۀ عاشورا و اتفاقات پس از آن می پردازد و در آن احمدرضا رافعی، چون امیر مرادی، نورا موسوی نور، رویا زیرک قشقائی، امیرشاهین مرادی، رضا نجارزاده و امیر افسر شیبانی ایفای نقش می کنند.
این نمایش با حمایت دفتر تخصصی تئاتر وابسته به سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان و کانون تئاتر دینی مرکز هنرهای نمایشی ایران روی صحنه رفت.
نمایش کابوس تا 28 آبان هرشب از ساعت 19 در تالار هنر اصفهان به روی صحنه می رود.
همچنین نمایش 'خورشید کاروان' نوشته 'مهدی متوسلی' به کارگردانی ' جواد ایزد دوست ' نیز با اجرای گروه آوازی ' مولا ' تا 28 آبان هر شب از 19:30 در فرهنگسرای کوثر اصفهان به روی صحنه می رود.
داستان این نمایش از جایی شروع می شود که پس از شهادت حضرت امام حسین(ع) و بریده شدن سرهای مبارک شهدای کربلا و به اسارت گرفتن خانواده و فرزندان سپاهیان امام از کربلا به کوفه و از کوفه به سمت شام حرکت می کنند و در بین راه به یک خرابه ای که دیر یک راهب مسیحی است می رسند و آن شب را در آن مکان اطراق می کنند.
در این نمایش بیژن گنجعلی، ابوالفضل شریفی، هاشم شمس فلاورجانی، مهدی موید وعلی عابدی در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.
ت/8114/ 2093 ** خبرنگار: امیر حسین اکبری ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.