به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان، روح الله فدایی گفت: آتش سوزی چهار منزل مسکونی، سه مورد فضای سبز، آتش سوزی خودرو، تابلوی برق، مجتمع آموزشی، باغ و ضایعات از جمله حادثه هایی است که در هفته گذشته توسط نیروهای این مجموع مهار شد.
وی افزود: آتش نشانان همچنین در هفت روز گذشته 21 حادثه از جمله برطرف کردن خطر آسانسور، رهاسازی مسافران در تصادف ها، باز کردن درب منزل و خودرو، رها سازی حقله انگشتر و رفع خطر حیوان گزنده را مدیریت کردند.
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان بیان کرد: آتش سوزی ها و حادثه ها منجر به فوت نشد، در مجموع هفت نفر با تلاش آتش نشانان نجات یافتند که 2 نفر به علت شدت آسیب ها به مرکزهای درمانی منتقل شدند.
او اضافه کرد: آتش نشانان کاشان در مجموع 434 عملیات برای خاموش کردن آتش در 6 ماهه نخست سال در این شهر انجام دادند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته نزدیک به 2 درصد افزایش داشت.
به گفته فدایی، کاشان دارای پنج ایستگاه آتش نشانی با 12 خودروی سنگین و 13 خودروی سبک می باشد؛ این شهر با نزدیک به 300 هزار نفر جمعیت در فاصله 200 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
خبرنگار: یوسف صائب ** انتشاردهنده: محمد ملا حمزه زاده
6136/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.