به گزارش خبرنگار ایرنا، این قطار گردشگری حامل 78 نفر از کشورهای انگلستان، آمریکا، آلمان، سوئیس، روسیه، مالزی، استرالیا، فیلیپین، مکزیک، هنگ کنگ و نروژ است که 11 آبان امسال از مرز سرخ وارد ایران شده است.
قطار گردشگری عقاب طلایی که جواهرات قلب ایران نام دارد شامل هشت سالن روسی، یک مولد برق روسی و یک سالن درجه یک غزال وابسته به بنیاد ایرانیان (ظرفیت 40 نفر) می باشد.
مسافران خارجی قطار گردشگران عقاب طلایی دیروز (جمعه) به اصفهان سفر و از آثار تاریخی و فرهنگی این شهر دیدن کردند.
گردشگران خارجی قطار عقاب طلایی پس از 18 روز اقامت در کشورمان و دیدن آثار تاریخی، فرهنگی و جاذبه های طبیعی شهرهای مشهد، تهران، کرمان، یزد، اصفهان، شیراز، سعادت شهر، کاشان، اراک، شوشتر، شوش، زرسک و پل سفید روز 29 آبان در مشهد به تور خود پایان داده و از مرز سرخس خارج خواهند شد.
بنا بر اعلام اداره کل راه آهن استان اصفهان، قطار گردشگری عقاب طلایی بیست و دومین قطار گردشگری خارجی است که از سال 1393 تاکنون وارد کشور شده است.
91 هزار و 452 نفر گردشگر خارجی بر اساس اعلام اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان، در 6 ماه نخست سال جاری از اثرها و بناهای تاریخی و گردشگری این شهرستان دیدن کردند که بیشتر از کشورهای فرانسه، آلمان و ایتالیا، هلند، سوئیس و بلژیک بودند.
افزون بر یک هزار و 700 اثر تاریخی با ارزش در شهرستان کاشان شناسایی و تاکنون 320 مورد در فهرست آثار ملی ثبت شده است.
خبرنگار: یوسف صائب ** انتشاردهنده: محمد ملا حمزه زاده
6136/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.