به گزارش خبرنگار ایرنا،معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری روز دوشنبه گفت:فولادشهر شهری فعال و روبه توسعه است.
محمدعلی طرفه درمراسم معرفی شهردارفولاد شهر افزود: این شهر هم از لحاظ رشد جمعیت شهری با نرخ رشد بالاست و هم از نظر انجام فعالیت های عمرانی فعال است.
وی با اشاره به پروژه های در دست احداث شهرداری فولادشهر گفت: منتظریم این پروژه ها در سال جاری به بهره برداری برسد و مدیریت عمرانی استان به عنوان پروژهای مهم آنها را پیگیری می کند.
وی با بیان اینکه اعتبارات 107 شهر استان در سال جاری 6 هزار میلیارد تومان است گفت: سرانه قابل اعتبار برای شهروندان به ازای هر نفر در سال حدود یک میلیون تومان است که این میزان در فولادشهر با توجه به جمعیت و اعتبارات حدود 700 هزار تومان در سال است که جزو رقم های قابل توجه است.
وی با اشاره به سهم 56 درصدی اعتبار عمرانی فولادشهر در سال گذشته گفت: یکی از برنامه های جدی که شهردار و شورای جدید باید توجه داشته باشند اینکه سهم اعتبار عمرانی در فعالیت های شهر باید به حدود 70 درصد برسد تا شاهد شکوفایی بیشتر شهر باشیم.
وی تاکید کرد: با توجه به دورنمای جمعیت پذیری شهر زیرساخت ها باید به خوبی آماده شود.
وی به موضوع حمل و نقل و پیگیری های صورت گرفته در دوره قبلی نیز اشاره و ابراز امیدواری کرد: مترو در این دوره آغاز به فعالیت کند.
وی همچنین با اشاره به تصویب طرح جامع شهر در دوره چهارم گفت: این طرح چارچوب فعالیت های مدیریت شهری را نظم می دهد و کیفیت زندگی در شهر را تنظیم و به مسائل فنی مهندسی توجه می کند.
در این آیین فرهاد سلیمی بنی به عنوان شهردار جدید معرفی و از خدمات عباس مرادی شهردار پیشین قدردانی شد.
فولادشهر از توابع شهرستان لنجان با دارا بودن بیش از 88 هزار نفر جمعیت در 25 کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.
پ/7139 خبرنگار: محسن سلیمیان - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.