به گزارش ایرنا، علی یارمحمدیان روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تکمیل این پروژه به رونق اقتصادی در اصفهان کمک می کند افزود: هم اکنون برای تکمیل مرحله اول این طرح به 600 میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز است.
وی وضعیت نابسامان مالی در شهرداری و رکود اقتصادی در کشور را دلیل توقف این طرح دانست و گفت : بر اساس برنامه زمانبندی قرار بود که این پروژه سال گذشته افتتاح شود و در صورتی که بودجه لازم برای ادامه کار از طرف سهامداران این شرکت محقق شود شرکت نمایشگاه ها این پروژه را در یک فرآیند 8 تا 12 ماهه تکمیل خواهد کرد.
یارمحمدیان تاکید کرد: افزایش سرمایه به مبلغ 50 میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه در جلسه هیات مدیره شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان مصوب شده و در جلسه اخیر هیات مدیره این شرکت مقرر شد شهرداری اصفهان 32 میلیارد تومان و اتاق بازرگانی اصفهان هم 18 میلیارد تومان سرمایه لازم را محقق کنند.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان با بیان اینکه در جلسه هیات مدیره مقرر شد این مبلغ تا ششم اسفندماه سالجاری در اختیار شرکت قرار گیرد گفت: 63 درصد سهام شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان متعلق به شهرداری اصفهان و 33 درصد هم متعلق به اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان است.
عملیات اجرایی احداث نمایشگاه بین المللی استان اصفهان شهریور سال 94 با حضور محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه آغاز شد.
این طرح در زمینی به مساحت 22 هکتار در شرق شهر اصفهان و در 2 مرحله احداث می شود.
این طرح شامل فضای سرپوشیده اداری، نمایشگاهی و خدماتی است.
هم اکنون برنامه های نمایشگاهی استان اصفهان در جوار پل شهرستان و در فضایی محدود برگزار می شود.

***نمایشگاه تجهیزات و فناوری های نوین حفاظتی ایمنی و آتش نشانی در اصفهان برگزار می شود***
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان همچنین از برگزاری هشتمین نمایشگاه تجهیزات و فناوری های نوین صنایع حفاظتی، امنیتی، پلیسی ایمنی، آتش نشانی و HSE از 21 تا 24 آبانماه سالجاری در اصفهان خبر داد.
یارمحمدیان با بیان اینکه بیش از 50 شرکت در 2 سالن نمایشگاهی حضور دارند گفت: محورها و زمینه های اصلی این نمایشگاه، در حوزه تجهیزات پلیسی و HSE، حفاظت فیزیکی، نظارت تصویری، حفاظت اسنادی، ساختمانهای هوشمند، استاندارد امنیت اطلاعات، اعلام و اطفای حریق اتوماتیک، پوشش های ضد حریق، درب ها و تجهیزات ضد دود و صاعقه گیر است.
وی افزود: ارائه فن آوری های نوین و تخصصی و معرفی تجهیزات شرکت های توانمند حوزه حفاظت، ایمنی و پلیسی ، برقراری زمینه های تعامل بین صاحبان صنایع در زمینه تولیدات، صادرات و واردات بدون واسطه، ارائه آخرین دستاوردهای علمی، معرفی توانمندی های داخلی، ارتقای سطح کمی و کیفی تولیدات و ترویج فرهنگ خود ایمنی و خود امنیتی شهروندان از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان گفت:این نمایشگاه از 21 آبان سالجاری با حضور 50 شرکت از استان های اصفهان،تهران و خوزستان و همچنین نمایندگان بزرگترین شرکت های مطرح دنیا از کشورهای اسپانیا، تایوان، انگلستان، ترکیه، آلمان و چین در سه هزار مترمربع فضای نمایشگاهی در ساعات بازدید 15 تا 21 برگزار می شود.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان هم در این جلسه گفت:82 درصد مردم اصفهان از خدمات سازمان آتشنشانی رضایت دارند.
آتشپاد بهزاد بزرگزاد میانگین زمان استاندارد رسیدن به محل حادثه را بین 3 تا 5 دقیقه اعلام و اظهارکرد: مدت زمان رسیدن به محل حادثه در شهر اصفهان 4 دقیقه است.
وی با بیان اینکه اصفهان درزمینه پیشگیری ساختمان ها سرآمد شهرهای کشوراست افزود: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان رتبه دوم جهان را داراست و یکی از قوی ترین اداره ها و واحدهای پیشگیری در کشور و دارای آزمایشگاه تخصصی علت یابی و حریق است.
آتشپاد بزرگزاد گفت: بیش از 200 هزار دانش آموز اصفهانی در سال های گذشته توسط سازمان آتشنشانی شهرداری اصفهان آموزش های آتش نشانی و امداد و نجات را به صورت چهره به چهره فرا گرفتند.
ت 7150 / 6022 خبرنگار: علی نعمانی - انتشاردهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.