به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان ، محسن مهرعلیزاده روز یکشنبه افزود: باید تلاش شود که بخش خصوصی با قوت بیشتری به استان ورود پیدا کنند تا با همکاری بیشتر بانک ها بتوانیم بخشی از مشکلات را برطرف کنیم.
وی در دیدار با معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان حمایت از مصرف ‏کنندگان و تولیدکنندگان سخن می گفت، تصریح کرد: باید روحیه حمایت از تولید و اشتغال در مدیران و کارمندان و همچنین حمایت از صنایع دانش بنیان و کاهش بروکراسی اداری و کاغذ بازی در استان ایجاد شود.
استانداراصفهان تاکید کرد: باید روحیه حمایت از تولید و اشتغال در مدیران و کارمندان و همچنین حمایت از صنایع دانش بنیان و کاهش بوروکراسی اداری و کاغذ بازی در استان ایجاد شود.
مهرعلیزاده ادامه داد: برخی از مشکلات مربوط به کلان کشور است ولی با این وجود باید تلاش شود که وضعیت واحدهای صنعتی استان بهبود یابد.
وی خاطرنشان کرد: اگر این استان ضربه ای بخورد در کل کشور با مشکل مواجه خواهیم شد و توسعه و پیشرفت استان ، به توسعه و پیشرفت کشور کمک خواهد کرد.
به گفته وی استان اصفهان در شاخص های مربوط به کیفیت ارائه ی خدمات و ارتقا سطح رقابت ها و فرهنگ مشتری مداری خوب عمل کرده و در اغلب شاخص ها مقام اول را دارد.
مهرعلیزاده با اشاره به وضعیت واحدهای صنعتی در استان، اظهارکرد: میزان بیکاری در اصفهان بالاست و 30 درصد واحدهای تولیدی از مدار تولید خارج شده اند و 30 درصد نیز با نیمی از ظرفیت خود کار می کنند.
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان حمایت مصرف ‏کنندگان و تولیدکنندگان نیز در این دیدار تصریح کرد: استان اصفهان در اکثر شاخص ها پیشرو است و اولین همایش استانی تقدیر از حامیان حقوق مصرف کننده در این استان برگزار می شود.
سید محمود نوابی با اشاره به برگزاری این همایش که با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده برپا می شود افزود: در این همایش 14 واحد تولیدی گواهینامه حمایت از حقوق مصرف کننده دریافت می کنند.
وی گفت: براساس ماده شش قانون حمایت از حقوق مصرف کننده که در استان ها مسئولیت آن با استانداری ها ست و همه دستگاه ها را شامل می شود، شفاف سازی اطلاعات، فرایندهای کاری و خدمت بیشتر به مردم از اهداف آن بشمار می رود.
به گزارش ایرنا، 10 درصد از صنایع بزرگ کشور در استان اصفهان است، 70 درصد فولاد کشور، 50 درصد صنایع ساختمانی و سنگ ،25 درصد فرآورده های نفتی کشور در این استان تولید می شود.
9 هزار و 300 واحد صنعتی فعال در استان وجود دارد.
د / 6020 / خبرنگار: علیرضا حکیمیان - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.