*** نماز عبادی سیاسی جمعه به امامت آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در مصلا بزرگ امام خمینی (ره) اقامه می شود.
سخنران پیش از خطبه های این هفته حجت الاسلام و المسلمین بهشتی نژاد از اساتید حوزه علمیه اصفهان بمناسبت روز ملی مبارزه با استکبار است.
۱۳ آبان هر سال به عنوان گرامیداشت روز دانش ‌آموز در ایران یادآور واقعه کشتار جمعی از دانش‌ آموزان تهرانی معترض به حکومت پهلوی است که در صبح روز ۱۳ آبان سال ۱۳۵۷ در محوطه دانشگاه تهران جمع شده بودند.
این روز همچنین به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری شده که یادآور تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام در روز 13 آبان سال 1358 است.
همچنین در روز 13 آبان سال 1343، مأموران رژیم شاه، امام خمینی(ره) را در قم دستگیر و به ترکیه تبعید کردند.

*** تیم های سپاهان و آذرخش تهران در هفته سوم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور در ورزشگاه صفائیه به مصاف هم می روند.
تیم سپاهان در این دوره از لیگ بهمراه برخی از بازیکنان و مربی تیم آینده سازان، قهرمان فصل گذشته حضور دارد و در رقابت های هفته دوم لیگ در جمعه گذشته دومین پیروزی خود را مقابل پارس جنوبی بوشهر با نتیجه ۳ بر صفر کسب کرد.

*** همایش 'قلب سالم' با مشارکت جمعیت هلال احمر استان اصفهان در معاونت داوطلبان این نهاد برگزار می شود.

****
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان خبرگزاری رسمی کشور آماده دریافت، اعلام و پوشش مهمترین برنامه های خبری استان اصفهان است.
سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عموم مردم می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 32658353 و 32658354 به خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اصفهان اطلاع دهند.
تلفکس 32658355
پست الکترونیکی به نشانی esfahan@irna.ir
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
7135 /2093 **خبرنگار: هُدا استکی ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.